Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vestfyn Horn

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vestfyn Horn
    Sendt: 20 Maj 2013 kl. 19:54
Hejsa

Ingen tvivl om at hornfiskene har indfundet sig ved kysterne rundt omkring landet... men i hvor høj grad? Grunden til at jeg spørger er at jeg har set lidt horn, og også haft lidt hug, men slet ikke i stil med tidligere år, hvor der virkelig har været drøn på næbdyrene...

Er der ikke rigtig kommet gang i dem endnu her på vestfyn, og der måske går en uge endnu før der rigtig er gang i dem.

Havde et fiskearrangement igår ved Helnæs, hvor vi var masser af fiskere, men fangede ingen horn. Idag var jeg også ude og havde kun få hug. Der var også 3 både som lå og tøffede rundt og fiskede - de fangede heller ingen.

Nogen der har været inde i helnæsbugten og prøvet?
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 04:42
Prøvede Bobakkerne på Helnæs søndag, heller ingen hornfisk..
Der plejer de ellers at gyde inden på det lave vand.
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 06:15
De horn er her i stor stil i det sydfynske, men de går langt ude. Har fået fortalt at det er rygget på grund af den lange vinter og lave vandtemperatur. Om det så har noget på sig skal være usagt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres