Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ABU MATIC 30.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ABU MATIC 30.
    Sendt: 20 Maj 2013 kl. 10:32
Jeg skal i gang med at renovere mine ABU Matic hjul, så børnebørnene kan bruge dem.

Jeg har et ABU MATIC 30 original, og mangler fingerskruen til bremsen + de løsdele, såsom skiver og andet, der er placeret imellem håndtag og hjulhuset.

Hvor kan jeg erhverve disse reservedele? de må gerne være brugt, bare de er i hel og teknisk god stand.

Er det evt. sådan, at fingerskruen til bremsen passer til alle de små ABU Matic?

På forhånd tak.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 20 Maj 2013 kl. 17:20
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 12:26
Per prøv med grejsamler klubbens reservedels bank
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 12:34
der er ingen resevedele bank i grejsamler klubben mere.
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 13:07
Hej, Prøv at holde øje med reservedels kategorien under "Fiske" på tradera, der er regelmæssigt abumatic stumper. Hvis der går for lang tid kan du jo prøve at kontakte en af dem og spørge, jeg fandt en for nogle år siden til mit gamle A. 20.
En anden mulighed er at købe et andet 30ér og bruge det til resrevedele, her eller igennem grejsamlerklubben, prisen for et gennemsnitligt hjul vil nok være ca. 80kr.
god jagt
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 17:41
Jeg ville undersøge markedet for at finde et hjul magen til, såfremt det lige er det hjul i skal fiske med. Der er næsten konstant magic hjul på auktion rundt om, og prisen er lav. Så find et eller to og så saml et brugbart hjul ud af det.
Dog skal du lige være klar over at det jo er de samme reservedele som slides på alle hjul. :-))
Der er en der har en hjemmeside der hedder silvertoby, prøv at kontakte ham, han har før hjulpet mig med oplysninger, han ved alt om de gamle ruller.
Ellers er der jo gamle Heinz fra grejsamlerne, han ligger sikkert også inde med oplysninger om hvor du kan få et hjul eller reservedel.
/frede
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 23:14
Hej Per Karlsen - samt i andre ...
Det er korrekt at vi i samlerklubben har nedlagt vores reservedelsbank, - men der findes mange gode medlemmer blandt samlerne, som kan være potentielle hjælpere, bl.a. silvertoby som Frederiksen omtaler, - så send ham en mail og der er chance for hjælp.
bedste hilsner Flemming, KOrsør
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum