Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladfisketur

 Besvar Besvar
Forfatter
Nicklas Pasztor Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Pasztor

Tilmeldt:: 24 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pasztor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fladfisketur
    Sendt: 15 Maj 2013 kl. 10:36
Først og fremmest håber jeg dette havner i det rette forum.

Jeg står og skal planlægge en hyggetur efter de flade, for en gammel uddannelses kammerat og jeg.

Da dette er et fiskeri jeg normalt ikke praktisere i stor stil, men dog har lidt grej til at slynge forfang ud, samt det efter sigende skulle være sæsson herfor, er valget faldet på en fladfisketur..

Jeg kender personligt ikke nogle steder hvor dette fiskeri kan praktiseres ordentligt, så her er min bøn til jer..

Er der nogle steder i kender til hvor man kan fiske fladfisk fra land, med fine ods, som i vil dele..???

Kender selv kun "gamle" pladser:

Færge lejet i Helsingør
Kronborg pynten
Knud rasmusen

Det skal helst være pladser tilgængelige fra København med bil.

På forhånd tak
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2013 kl. 12:13
Stensætningerne i Skovshoved havn,og så fisk ude i Øresund.! Mvh
Til top
Nicklas Pasztor Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Pasztor

Tilmeldt:: 24 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pasztor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2013 kl. 15:03
Tak Allan det vil jeg lige tjekke op på
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum