Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GoPro Hero 3

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GoPro Hero 3
    Sendt: 18 Apr 2013 kl. 21:00
Overvejer med at investere i et GoPro 3 kamera (black edition).

Har folk gode erfaringer med dette kamera? Har læst på nettet, at flere har problemer med, at det fryser, og at Wi-Fi ikke virker korrekt. 

Hvordan er jeres oplevelser med det nye kamera, og hvor lang tid filmer i af gangen? Har I haft disse ovenstående problemer med kameraet?

Hvordan er Contour ift. Gopro?

Håber I kan dele jeres erfaringer ud. Er helt grøn på området. Skal bare have et action cam der fungerer, når jeg går ved åen! 

Faldt over ham her på YouTube (er positivt overrasket): http://www.youtube.com/user/DrJohnTheAngler/videos?flow=grid&view=0

Han bruger så vidt jeg ved et Contour. Hvordan er mulighederne med fastspændelsen her?
Knæk og bræk
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2013 kl. 21:26
Hej Haris,

Jeg så en anmeldelse og sammenligning af en række kameraer ala GoPro i bladet "Aktiv træning" for et par dage siden, jeg kan dog ikke huske hvilket nummer det var. Et af kameraerne var et Hero 3, så måske er der noget information at hente der.

Mvh Klaus
Til top
John Høger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
John_ph Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John_ph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2013 kl. 21:39
Filmer det bare halvt så godt som reklamen, kunne jeg godt finde på at købe det

Redigeret af John_ph - 18 Apr 2013 kl. 21:40
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2013 kl. 06:47
Du får mere ud af et alm kamera ville jeg sige

http://snapsort.com/compare/GoPro-HERO3-Black-Edition-vs-Nikon-AW100

Denne video er filmet med aw100 Nikon. :


http://www.youtube.com/watch?v=CDqRwyJXkgM&sns=em
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Anders Bo Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
prezio86

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér prezio86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2013 kl. 09:06
Klart det bedste action kamera på markedet by far.
Du har så mange alsidige muligheder for placering/montering og du skal ikke tænke på om det regner, du ryger en tur i baljen eller om du vil lave undervandsoptagelser.
Som fisker har gopro os den fordel at du kan vælge chestmount som er stabilt og på ingen måde generer underfiskeriet.
Har endnu ikke fået skudt så mange optagelser med mit endnu, men regner med at smide en video op efter weekenden fra fiskeriet i Skjern.
Har ikke selv prøvet Contour men fra dem jeg kender er de fint glade for det men det er i forbindelse med mountainbike kørsel og snowboard - ikke fiskeri.
 
Wifi fjernbetjeningen er genial hvis du ønsker at placere cameraet under vand eller væk fra dig - sågar hvis i et flere med gopro kan du styre alle fra samme fjernbetjening.
Timelapse er endnu en klar fordel og kan lave nogle super fede "optagelser" - du kan se et eksempel her http://www.youtube.com/watch?v=rgcr2PMH49k
 
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2013 kl. 10:23
Elsker når folk snakker om noget de ikke ved noget om.

Seriøst mere gavn af et alm. Kamera hvor herre bevar os, har selv et Nikon og et gopro 3 Black du kan ikk sammenligne dem på nogen måde.

Og fjernbetjening med wifi under vand, det kan du ikke nej.

Ydermere hedder det enten gopro hd hero 2 eller 3 Black edition alt andet er spil af penge.

Redigeret af Steffan - 19 Apr 2013 kl. 10:30
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Anders Bo Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
prezio86

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér prezio86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2013 kl. 10:26
Steffan - du kan da sagtens benytte Wifi under vand? Selvfølgelig ikke på mange meters dybde men sat på stativ lige under overfladen har jeg ikke haft problemer med :O)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2013 kl. 10:30
Du skal godt nok ikke meget under før du ikke kan bruge det :) vi snakker meget lidt !
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Nicolaj Kaas Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
N. Kaas

Tilmeldt:: 19 Apr 2013
Geografisk: Kastrup
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Kaas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2013 kl. 11:06
Kan 100% anbefale dig at købe goPro Hero 3 black. Jeg havde igennem længere tid kigget på kameraet på nettet, dog synes jeg prisen var rigtig høj. Så fandt jeg et tilbud på cyclingfreak.dk hvor jeg fik 10% på  kameraet, og så slog jeg til.

Det har været et af de bedste køb jeg har gjort i længere tid!Wink

GoPro Hero 3 Black filmer i super HD kvalitet, og ved den rigtige mount til den, optager den virkelig fede videosekvenser.

Jeg har leget med goPro nu i 2 måneder og allerede er der kommet masser af fede videoklip, som jeg har redigeret i moviemaker og ja smidt dem på youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=BclFAWfWLgY

https://www.youtube.com/watch?v=9P-kpc6jhsA

Hvis man godt kan lide at figthe fisk og se de uforglemmelige fangster igen og igen skal du helt sikkert købe dig et goPro! Big smile
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2013 kl. 15:24
Hej

Istedet for at følge diverse gode/mindre gode råd herinde så meld dig ind her på facebook. Det er en gruppe af dedikerede lystfiskere / videofotografer der alle bruger action kamera i den ene eller anden henseende..

http://www.facebook.com/#!/groups/111772788999118/
 
 
 
 
Til top
Martin Grøn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin_groen

Tilmeldt:: 06 Nov 2005
Geografisk: Nørresundby
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin_groen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2013 kl. 19:57
Hej
 
Jeg bruger Contour og syntes klart det er at fortrække fremfor GoPro. Man ser urtoligt mange videoer hvor folk har Gopro monteret på maven, og her ser man alt for meget til fiskerens hænder, arme og fiskestang, fremfor action under fights og kast. Desuden kommer der altid nogle store 'pop' og 'crash' (ja det er i bedste tegneserie stil det her) når folk rammer kameraet med stangen eller armene. Gopro kan godt monteres på hovedet af en person, man man ligner ærligtalt en HAT når det sker... :-) Jeg har mit Contour siddende på siden af hovedet i et beslag der sidder fastmonteret på kasketten. Kameraet er nemt at klikke af og på med en hånd, hvis du lige skal have noget action i kassen.
 
Hvis du vælger det rigtige Contour er dette også vandtæt. Desuden bruges Contour langt oftere i ekstremssportsgrene fordi det kan tåle en masse tæsk. Jeg sammenligner på ingen måde min gøren eller mit fiskeri med noget ekstremt, men jeg kan godt lide at have noget grej der kan holde til at blive behandlet lidt groft.
 
Når man kigger på performance på youtube og på nettet kan man spilde meget tid. Kvaliteten og speccene er meget ens på de forskellige systemer, så bare køb det der passer dig bedst. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres