Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af vald i gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: valg af vald i gaula
    Sendt: 15 Apr 2013 kl. 20:10
hej.. vi er 3 fisker der plejer at fiske i Orkla, men i år skal det prøves i Gaula..;-) vi skal bo på lundamo camping, og ville gerne hvis der var nogle, der ville være til hjælp med hensyn til valg af fiskevald..? gerne lidt spicf. hvor og hvordan... vi fisker både med orm og flue.. du kan svare her, eller på martinds78@hotmail.com på for hånd tak..
hilsen martin..
martin sørensen
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 20:32
valdum valdrøen lundamo camping
rigtig fedt stykke
 
Mvh Henrik Larsen
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 20:48
mange tak.. men har hørt det er svært at få plads der..?
martin sørensen
Til top
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:03
Hejsa jeg tror hun har pladser i uge 29 og fremad 
Skal selv være der i uge 27 
Hilsen Bo 
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:08
vi skal også afsted i uge 27.. har skrevet til hende , så får nok svar engang..:-)
martin sørensen
Til top
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:18
Der kan sku gå lang tid før hun svare 
Jeg lavet en aftale med hende i sommers om at jeg havde 8 pladser i uge 26 også skrev jeg til hende i uge ca50 og fik først svar i uge 7 og der kunne jeg så kun få 2 pladser i uge 27 men kunne få 8 i uge 28 
Så hun er ik til at regne med 
Men kender måske et vald som har plads i uge 27 
Men skal lige finde den mail fra ham på computeren 
Hilsen Bo 
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:23
Dagkort på melhus jeger det kan købes inde i sportsbutikken i centeret i melhus.... Også fisk ovenfor eller neden for broen... Eller oppe i præsthøllen 
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:24
hmm så bliver det hvis ikke der..:-) meget gerne ligger det også tæt på..?
martin sørensen
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:26
okay ved du hvor langt der er fra camp. til vald ca...?
martin sørensen
Til top
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:35
Man ved aldri med hende om hun lige pluselig har pladser 
Det er et fedt vald men er også blevet for dyrt til for hold til andre vald 
Vi skal betale 4300 kr for vald pr mand og 3500 for en lille lejlighed for 2 mand
Så vi finder noget andet næste år 
Jeg skal nok lige skrive når jeg finder mailen 
Der er måske pladser på neder løberg valdet der kan man også bo ved elven 
For har hørt at han skulle ha lidt svært ved få lejet det ud sidste år 
Hilsen bo 
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:40
okay.. ja det er da lige til den dyre side.. takker..
martin sørensen
Til top
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2013 kl. 21:56
Krogstadvaldet var det jeg fik en mail fra og de havde pladser i uge 27 og hvis jeg ik havde betalt så havde vi taget det istedet 
Det ligger lidt oven for fossen men tror ik det bliver noget problem i år ang. For meget vand som sidste år 
Regner med at vi vil op og prøve en dag i år 
Men ellers prøv horg jagt og fiskelag de sælger dagkort til nogle forskellige vald nedenfor fossen
han sælger også dagkort på lundamo camping som i kan forud bestille hjemme fra 
Hilsen bo 
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2013 kl. 09:39
jeg gik på øvre del af horg jagt og fiske til præmieren sidste år, og det var et rigtig fedt vald, men fik ikke noget sidste år på stykket.

vi boede også på lundamo camping til præmieren sidste år, og det er et lækkert sted at bo og nogle flinke mennesker, men det eneste man lige skal huske er at i skal have det hele med hjemme fra, og der mener jeg gryder potter og pander samt bestik og service, for det er der intet af i hytterne, det kan lejes på pladsen og kender ikke prisen, men bare så i ikke tror at det er i hytten, så tage bare lidt med hjemme fra så i kan lave lidt mad og spise lidt.
Til top
martin sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mdsmds Avatar

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mdsmds Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2013 kl. 20:16
okay.. godt at vide man skal have alt med.. tak for det..;-)
martin sørensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down