Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskebriller

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskebriller
    Sendt: 09 Apr 2013 kl. 02:43
Skal have købt mig et par gode briller, har bestemt mig for at fokusere på fluestangen denne sæson, jeg søger gide råd til at få købt mig et godt par. Jeg ved godt der er mange meninger om den slags, men lad os prøve. Jeg kommer primært til at fiske på nordkysten af Sjælland. Jeg kommer ikke til komme afsted helt tidligt og ikke helt sent, så noget med høj sol midt på dagen.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 07:03
http://leecheyewear.com/product-range/

De fåes flere steder her hjemme 

Jeg bruger dem her selv  ... 


Redigeret af SoftboyDK - 09 Apr 2013 kl. 07:08
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 07:09
Hej Bjarne.

De findes som du sikkert ved, i mange prisklasser. Men jeg kan varmt anbefale dig Wiley X AirRage 698 Jeg bruger selv modellen der hedder "Polarized Blue Mirror"

http://www.smartbuyglasses.dk/designer-sunglasses/Wiley%20X/Wiley-X-AirRage-698-72229.html

Redigeret af ATH. - 09 Apr 2013 kl. 07:13
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 09:17
jeg bruger disse:


super  optisk kvalitet super pasform (på mit hoved)  og fremragende polaroid effekt
og røøøøv dyre :-/
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 09:56
Citat: ATH.

Hej Bjarne.

De findes som du sikkert ved, i mange prisklasser. Men jeg kan varmt anbefale dig Wiley X AirRage 698 Jeg bruger selv modellen der hedder "Polarized Blue Mirror"

http://www.smartbuyglasses.dk/designer-sunglasses/Wiley%20X/Wiley-X-AirRage-698-72229.html


Kører med samme model - Du skal dog vide, at det ikke er den mørkeste model, men fungerer over et bredt lysspektrum synes jeg. De havde for øvrigt et par med på fluemessen i Kolding fra Sportdres til en MEGET god pris - du kan jo kontakte dem og høre om de blev solgt?

PS: Det er WileyX's smalleste brillemodel i hele serien - Så det kommer MEGET an på hvad hovedform du har - Der er kun én vej frem med briller og det er at prøve dem på i praksis - Sidenhen kan du jo altid bestille det næste par online, når du præcis ved hvad du skal ha'!


Redigeret af Swebbe - 09 Apr 2013 kl. 09:58
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 15:10
Citat: mikkell

jeg bruger disse:


super  optisk kvalitet super pasform (på mit hoved)  og fremragende polaroid effekt
og røøøøv dyre :-/
det med prisen er vel som man tager det..
 
De bedre briller som wiley x, oakley, costa del mar, Smith optics, Maui Jim osv koster vel stort set det samme alt efter modellen og linser..
 
Fordelen ved glas er at polaroid effekten skulle være bedre, og de er sværere at ridse.. Men at de kan splintres.. Så det er op til personlig smag hvad man foretrækker.. Til kystfiskeri er polaroid effekten ikke afgørende, mere de sidder godt og gør fiskeriet behageligt i den sol der nu engang er der..
 
Smith optics findes her til gode priser
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 15:35
Jeg er rigtigt god til at sætte mig på eller tabe mine solbriller, eller simpelthen bare forlægge dem uden nogensiden at finde dem igen, hvorfor jeg efterhånden prøver at finde mine polbriller til under 500 kr.
I efteråret faldt jeg over et par Berkley Photochromic briller i Bilka. De sad fint (læs behageligt) på mit fjæs, så jeg besluttede at give konceptet med at de selv skruer op og ned på filteret ud fra hvor meget UV de rammes af en chance.
De kostede mig 350 kr, og jeg må sige, at jeg er overordenligt godt tilfreds efter utallige ture med dem på henover vinteren i skiftende lysforhold.
Til top
Ronnie Schrøder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ronnie Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2004
Geografisk: 8240 Risskov
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronnie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 15:49
Hej Bjarne.
Skulle du få lyst til et par rigtig lækre briller så har jeg dem her til salg, se her:
 
 
Vh. Ronnie
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 16:36
Du kan også prøve et af disse par som er på tilbud:
 
Jeg skal dog sige at jeg ikke selv har prøvet dem, så ved ikke hvordan de er kvalitets og pasforms mæssigt, dog synes jeg Geoff Anderson generelt laver gode produkter.
 
Du får 1 par for 199, eller 2 par for 298,- så du kunne tage et par i bronze til midt på dagen og skulle du evt have bevæget dig ud på et tidspunkt hvor solen ikke er så skarp så også nappe et par med gult glas for 99,- kr oveni.
 
Jeg har selv et par "Vision" som velnok er 10-15 år gamle, dem er jeg tilfreds med og de lå ca i samme prisklasse som de Geoff's.
 
 
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 20:00
Geof Anderson   Rest lagret da Geof Anderson opgav at sælge solbriller
 
Kun 125.- pr par
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum