Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktioner igen igen igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktioner igen igen igen
    Sendt: 08 Apr 2013 kl. 23:30

Hvorfor får man ingen mail mere, når man har vundet en auktion ?

Mvh
Frank
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 01:33
Hej Frank
 
Jeg tror, at der stadigvæk er nogle hængepartier, efter 123nu har lavet serverændringer. Men jeg er ikke sikker.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 08:06
Gør man da ikke det ??   Jeg har altid fået mail ved vundne auktioner senest i søndags.
 
Peter
Til top
claus valentin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valentin

Tilmeldt:: 23 Feb 2010
Geografisk: lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valentin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 08:42
jeg har også modtaget mail lørdag
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 08:45
Hmm jeg modtager ingen vindermail.
Jeg har lige tjekket at min mail er korrekt, og at de ikke lander i spamfilteret.
Alt er som det skal være. Mystisk.
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 09:20
Hej Frank,

Jeg har lige tjekket mail systemet - og der ligger ingen mails og venter på at blive sendt - så mails til dig er sendt fra 123nu.dk serveren.

Har du tjekket "uønsket mail"?
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 09:26
Har lige skrevet med sælger, og der er noget galt.
Vindermailen er sendt til mihh@rn.dk
Men min mail er Frank.opel@gmx.net hvilket også ståri min profil.
 
Mvh
Frank
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 09:59
Hej Lars.

Jeg har i forbindelse med mails ikke fået mails tilbage, når der bydes på mine auktioner.

Jeg kan i princippet ikke se, bud gældende fra den sidste weekend, så noget er der galt.

Der er budt på auktionerne, men jeg får ingen besked på at der er budt over.

Desuden er det vel almindelig høflighed at svare på spørgende mail, men det kan være at du ikke har modtaget dem heller

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 09 Apr 2013 kl. 09:59
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 11:27
Citat: Hoigaard

Har lige skrevet med sælger, og der er noget galt.
Vindermailen er sendt til mihh@rn.dkMen min mail er Frank.opel@gmx.net hvilket også ståri min profil.


Kan du ikke få sælger til at videresende denne mail til mig?
Alternativt oplyse hvilken auktion det drejer sig om?
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 11:29
Citat: PK

Hej Lars.

Jeg har i forbindelse med mails ikke fået mails tilbage, når der bydes på mine auktioner.

Jeg kan i princippet ikke se, bud gældende fra den sidste weekend, så noget er der galt.

Der er budt på auktionerne, men jeg får ingen besked på at der er budt over.

Desuden er det vel almindelig høflighed at svare på spørgende mail, men det kan være at du ikke har modtaget dem heller

Mvh
P.K.


Kigger på din mail når jeg kommer hjem i aften, Per - beklager ventetiden, men det er lidt hektisk pt.
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 12:06
Frank og Lars: jeg havde 6 vindermails i går aftes. Jeg kan se nu at jeg fik byttet rundt på Franks email adresse, og sendte svar til den forkerte email adresse i det tilfælde. I Franks vindermail står der faktisk Frank.opel@, så det er min fejl, beklager.
 
Mvh. Peter
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 20:11
Det ændre desværre ikke på at jeg ikke modtager vindermail her fra siden.
 
Det er denne auktion der bla er tale om.
 
Jeg vandt også en auktion d 4.4 men den kan jeg ikke linke til, da den ikke står i listen over afsluttede auktioner.
Men det var noget trollinggrej vinderbud blev 525 k.
 
Mvh
Frank
Til top
Tor Bentsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Suzuki

Tilmeldt:: 07 Mar 2010
Geografisk: Horslunde
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Suzuki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 21:12
Jeg vandt en auktion i går og der sendte udbyderen også mail til mihh@rn.dk og det er IKKE min adresse. Så et eller andet må der være galt!
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 21:41
jeg mistet en vinder af mit grej den 04-04. ved bare ikke om det er på grund af alt det der server skift
Tom
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres