Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4 delt spinnestage

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 4 delt spinnestage
    Sendt: 08 Apr 2013 kl. 19:34
Aloha folkens.Smile
Som kørelærer bliver jeg af og til brændt af, af elever til deres kørelektioner, og da jeg sjældent er mere end 5 min. kørsel fra vand så skal jeg da ha mig en 4 delt spinnestage til at ligge i baggagerummet.
Har en god bekendt på møn der for et par år siden viste mig en fenwick ironfeather, 4 delt, i lilla etui..... den syntes jeg var en fin rejsestang.
generelt syntes jeg fenwick er en stang i en kvalitet over gennemsnittet.
men hvad har i af idéer, til alternative stænger der ku ligge i min bil ? prisen er egentlig ligegyldig, bare det er en 4delt der ikke fylder alverden.

Mvh B
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:02
  ironfeather Quadrant  se www.lionfish.dk   multistænger
 
  mvh Jørn
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:03
En ironfeather quadrant (tror jeg er stangen din bekendte viste dig).
Den udgår snart og kan vist erhverves til rimelige penge.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:37
Ellers kan du søge på en guideline lpxe v2 spinnestang. Den er ligeledes 4delt.
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:40
Hej !

Hvad med en seks-delt ? Greys Missionary ! En läkker sag i lidt forskellige str. Har selv en 9" 12-35 gr. og 10" 15-40 gr. rigtigt meget stang for pengene. Har köbt mine på nettet ( i england ) ca  £ 150 per stk. med rör og alt. Har i mange år haft en Greys Missionary fluestang og er rigtigt glad for den. Greys = Hardys konkurrencemärke.

K&B  Steen
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:45
har selv guidelinen, super stang . h
Mrkahr
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:46
greys laver nogen fine stænger, jeg er selv meget glad for min 8 fods:
omkring 8 fod: det er en robust stang 10- 25 gr, jeg bruger den i en å med rigtig mange indbyggede bundhug - når den kan holde til mig og min hidsighed, så kan den holde til alt.
de sidste greys stænger jeg har købt har jeg købt ved linket - det fungerer uden problemer.
mvh hcg
 
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:47
aloha Brian, det må iøvrigt være et meget lille bagagerum, du har i den bilSmiley´er
mvh hcg
Til top
John Høger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
John_ph Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John_ph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 20:56
Shimano Speedmaster STC Spin '8-9'10-30 gram. En holdbar stang som jeg har haft i mange år. Bruger den på kysten og i åen.

Redigeret af John_ph - 08 Apr 2013 kl. 20:59
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 21:00
Citat: graversgaard

aloha Brian, det må iøvrigt være et meget lille bagagerum, du har i den bilSmiley´er
mvh hcg


Hahah - det er en bmw 320d sedan fra 09 - aner faktisk ikke hvor mange liter der er i rummet men 26 rammer øl kan der være hvis det pakkes ordentligt. en 2delt 9fodsstage kan ihvertfald ikke ligge deri :)

i øvrigt dejligt med de forslag der er kommet - tak drenge !!!

Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 21:18
Der er jo også en Crisp Action 4 delt som jeg benytter i klippet Her . Det er en fed stang !
Til top
Jonas Steenbuch Krabbe Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
steenbuchen

Tilmeldt:: 27 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 86
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steenbuchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 10:14
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2013 kl. 13:26
Hej Brian
Jeg købte for ca. 3 år siden en 4 delt Fenwick iron feather 10 fod 8-32g. Materialerne der er brugt på den er kvalitet helt igennem og finishen er super flot i den lilla farve.
Da jeg havde haft den i nogle måneder og jeg stadig ikke syntes den fungerede efter mine forventninger. Besøgte jeg min grej pucher og han tilbød mig at købe den tilbage til fuld pris for han sagde "mange vil gerne købe dette vidunder af en stang". Hvilken jeg sunde mig lidt over og gik på nettet for at få lidt hjælp, til enten et salg eller beholde stangen. Jeg har den stadig og er ovenud lykkelig for stangen vi er faktisk blevet rigtig gode venner.
Den kaster utrolig langt med både fast og multi-hjul selv om den ikke er bygget til multi. Den er min absolut favorit på kysten, og er efter min mening på linje med min Shimano Aspire 10 fod.

Hvis du vælger Fenwicken skal du forberede dig på at skulle lede efter en.

JA det var bare det du skulle vide. Held og lykke med dit valg.

Hilsen
Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres