Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Børges

 Besvar Besvar
Forfatter
søren kuntz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
surfingsam

Tilmeldt:: 15 Jan 2011
Geografisk: almind
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér surfingsam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Børges
    Sendt: 06 Apr 2013 kl. 11:24
Nogle der ved ved om børges er is fri.
Tænker på en tur dertil søndag.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2013 kl. 20:12
Jeg kommer der ikk så tit... men prøv at ringe til ham?
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2013 kl. 20:14
64881630
 såvidt jeg kan finde
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2013 kl. 20:15
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 10:34
Det er kun den store sø modsat betalingskur der er fiskebar.Melding fra idag søndag. Men der bliver fanget fisk.
Til top
Kenneth Pries Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluekenneth

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Geografisk: Ejby (fyn)
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluekenneth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 10:40
Den ene sø er helt isfri, og der bliver fanget en del fisk, var der selv igår, og tog 10 stk, der er dog stadig is på søen nærmest betalingshuset. 

Var der i 6 Timer, og der blev sat fisk ud 2 gange:)
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 16:56
men er de fisk værd at spise? syns jeg har hørt at de er mudret i smagen? Men jeg ved ikk hvor meget man skal lægge i det... Agernæs bryster sig jo af at have saltvand så de ikk er mudret, men er de så meget bedre at spise?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum