Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Horsens fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Horsens fjord
    Sendt: 05 Apr 2013 kl. 14:48
Har været afsted 3 gange i den her uge på stederne boller mole, sejet, stensballe jeg har hverken set eller mærket noget. Er det nogen der har fanget noget eller set noget i Horsens. Eller er vandet for koldt i nu
Til top
mikael nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gydensen

Tilmeldt:: 22 Apr 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gydensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2013 kl. 15:12

Var ved boller mandag men mærkede heller ikke noget men de fanger da andre steder så mon ikke det kommerSmile
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2013 kl. 16:39
Jo jeg ser frem til det men knæk og bræk Mikael
Til top
Per Gylling hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gylling

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2013 kl. 17:50
Hej Mike din gamle midtjyde:)

Horsens fisker bedst fra vandtemperatur på 5 grader og mere.

Vandet ligger på ca 2 grader og det er for lidt. Så om en uge eller 2 er fjorden fyldt med fisk igen.

Ses dernede:)
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2013 kl. 17:55
Hej Per din gamle svinger du er jo ved at være ældre en ild. Tak for tippet vi ses i Horsens
Til top
Torben Wittorff Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishHanger Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishHanger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2013 kl. 17:56
Jeg ved der er fanget fisk i horsens fjord, bl.a i tirsdag hvor min kammerat fangede 9 havørredSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres