Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Okuma hjul.

 Besvar Besvar
Forfatter
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Okuma hjul.
    Sendt: 04 Apr 2013 kl. 09:24
Hej allesammen. Jeg har været ved at kikke på et fastspolehjul. Er dette okuma hjul godt til havørreder. Der er lagt et link med.


Hilsen danni.


http://grej-butikken.dk/index.php?route=product/product&path=62_69_70&product_id=731
Til top
claus hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
digeldauer

Tilmeldt:: 23 Apr 2011
Geografisk: glamsbjerg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér digeldauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2013 kl. 09:34
Hej Danni

Har den helt sorte udgave , og den har jeg aldrig kunne få til at lægge linen op
har skiftet til et Shimano ,og det køre bare
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2013 kl. 17:39
Hej Danni
Det fremgår ikke af siden på Okuma hjulet om det er til saltvand og hvad det vejer. Min erfaring er at hjulet helst skal veje så lidt som muligt, ellers bliver du alt for træt i armen efter et par timer.
Hilsen
Jørgen
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:34
Okuma er rigtig gode hjul til en rimelig pris  jeg har brugte dem i årevis
Jeg har et ældre Okuma Fina hjul . det er med bred spole det kører bare  -hjulet er udgået - men der er kommet en ny udgave af det. Det sælges i England - men desværre ikke i DK..
Der er en del godt fastspole modeller der ikke sælges i DK - men lan fåes i udlandet . Tyskland og UK - og det virker som om at det hele er en kende biligere.. ligesom alt andet der er billigere i udlandet..
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:39
Angel-domäne.de har rigtig mange hjul til super priser, f.eks. Rarenium cif4000 der er godt 500 i forskel til herhjemme :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 21:46
Ligesom Claus Hansen har jeg også den helt sorte udgave men i modsætning til hans lægger mit linen helt fantastisk op. Jeg tabte det det svære på en sten så bøjlen blev skæv så det ikke virker optimalt længere. Cry 
Til top
claus hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
digeldauer

Tilmeldt:: 23 Apr 2011
Geografisk: glamsbjerg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér digeldauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2013 kl. 09:23
Line oplægget har vel også at gøre med valg af Line 
Det er nu rart at man ikke skal stå og holde øje med spolen 
Ved hvert kast 

Mener nu også at det køre nu ,med monofil

Du / i i  må købe mit
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres