Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nord djurs

 Besvar Besvar
Forfatter
Danni Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
danni-nielsen

Tilmeldt:: 27 Jan 2013
Geografisk: Norup/Hadsund
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danni-nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nord djurs
    Sendt: 01 Apr 2013 kl. 23:03
Overvejer om jeg skal køre en tur der ud i morgen, men er der nogen steder der er bedre end andre? Tænker på Fjellerup, bønnerup, gjerrild, har aldrig prøvet og fiske der ude så hvis i har et par råd høre jeg gerne. :)
Regner med og fiske med flue, hvad vil være et godt valg af flue der ude på denne åsrtid?

Mvh.
Danni
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2013 kl. 00:05
kender ikke de steder du nævner, men en rejeimitation vil være et glimrende valg af flue
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2013 kl. 22:23
Området omkring Fjellerup kastede da min første havørred af nogensinde i onsdags. 71 cm og 4260 gram...rigtig fed fornemmelse at mærke den...
Til top
sonni lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sonni l

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sonni l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 02:01
Det er rigtigt fede pladser:) specielt gjerrild kan holde på store fisk her i det tidlige forår. Men husk at fiske vandet af inden du vader ud fiskene kan lige så godt stå inde under land som 30 meter ude:) jeg plejer at starte mit fiskeri på gjerrild til højre for parkerings pladsen. Kobberbassen, glimmer reje i pink og juletræet i ikke for stor en størrelse ville være mine arsenaler på denne tid af året bare min mening:) knæk og bræk
Til top
sonni lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sonni l

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sonni l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 02:02
Det er rigtigt fede pladser:) specielt gjerrild kan holde på store fisk her i det tidlige forår. Men husk at fiske vandet af inden du vader ud fiskene kan lige så godt stå inde under land som 30 meter ude:) jeg plejer at starte mit fiskeri på gjerrild til højre for parkerings pladsen. Kobberbassen, glimmer reje i pink og juletræet i ikke for stor en størrelse ville være mine arsenaler på denne tid af året bare min mening:) knæk og bræk

Til top
Michael berngruber jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Berngruber Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Berngruber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2013 kl. 12:30
Gjerrild klint om aftenen fra ca 21 og frem ....vandet er helt levende desværre jager marvinene helt ind på 15-20 meter fra land og når de dukker op er der ingen fisk... men de forsvinder igen .... der rigtigt gode chancer for hø... waders er unødvendigt da der bliver dybt med det samme og fiskene kommer HELT ind ... fyldig flue evt. på bombarda ...så er den der .... jeg var der først på ugen 2 aftener i træk og der var masser af liv .... jeg brugte en indbundet gedde flue da blink gik i tanget men krogen sidder for langt fremme på fluen(den er blå/hvid og 12-14 cm lang) og den huggede de vildt på men en lille 3krog på slæb havde været et sikkert hit...knæk og bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres