Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Egåen

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Egåen
    Sendt: 27 Mar 2013 kl. 20:43
Hej derude!Smile

Jeg vil spørge om der er nogle der har fisket i Egåen, tæt ved Mollerup.?
I må rigtig gerne fortælle hvis der er nogle der har fanget noget, og hvad de har fanget det på og hvad de har fanget!??

Tusind tak hvis i gider og hjælpe mig! 

På forhånd tak

Mvh Jeppe
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2013 kl. 22:07

Hej Jeppe de 200 meter før Egåen løber i engsøen er der fin strøm , med held bækørred , skaller, og div. Engsøen er en gang flad mose vand ellers prøv Egåen på anden side af søen altså ved genbrug station .der er også gedder. Mvh henrik

Mrkahr
Til top
Laurits Therkildsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Therkildsen

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Therkildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2013 kl. 23:14
Hej Jeppe.

Du bør nok lige undersøge, om ikke både søen og åen er ulovlig at fiske i. Det mener jeg at have læst mig til..

Vh. Laurits
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 06:30
Hej.
Hittede ikke lige, noget om Egåen.
Men måske kan du bruge det her fra århus kommune.

http://www.aarhus.dk/da/borger/natur-og-miljoe/Ud-i-naturen/Friluftsliv/Lystfiskeri.aspx

mvh.thomas
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum