Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stang byg

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stang byg
    Sendt: 24 Mar 2013 kl. 22:21
Hej jeg skal bygge en fluestang og ville høre hvor i køber fittings?
Dry fly or die..
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2013 kl. 22:24
www.ussingbech.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2013 kl. 22:48
http://www.tackle24.de/
http://www.guidesnblanks.com/
http://www.hopkinsholloway.co.uk/
http://www.mudhole.com/
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 06:45
Korsholm i Skjern har også et fint udvalg. Deres hjemmeside er godt nok ikke så opdateret, men ring eller skriv til Jimmi på 96 802 024 / jbl@korsholm.dk så kan han hjælpe dig hvis du søger noget bestemt.
 
 
TC
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 06:58
Jeg ved ikke om Finn sælger løsdele men hans sager ser rigtigt lækre ud og er sikker på at han også kan komme med et godt råd.

http://jensenfinn.dk/
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 07:11

CMW Angeln i Tyskland har et stort udvalg - også af ting man ikke lige ser alle steder indenfor EU og mange ting som er spændende hvis man tænker lidt ude af boxen....

Til top
Niels Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gulla

Tilmeldt:: 17 Feb 2013
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gulla Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 11:25
Ækvator kan måske hjælpe:
 
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 12:53
Alt efter, hvad du ønsker, så vil jeg til enhver tid anbefale:
 
Ussingbech.dk
Mudhole.com
guidesnblanks.co.uk
flyfishingmasters.se
 
Jeg handler mest hos Mudhole, for de har det jeg vil have (og de har det, som mange andre ikke har. Og jeg kan godt li' at mine stænger er udstyret med fittings som ikke findes i flertallet)
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 13:42
Citat: Jan Johansen

 
Jeg handler mest hos Mudhole, for de har det jeg vil have (og de har det, som mange andre ikke har. Og jeg kan godt li' at mine stænger er udstyret med fittings som ikke findes i flertallet)

Men hvor er det dog irriterende at deres produkter er sortere i fabrikat istedet for
egenskaber. 
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 14:02
Ikke alt skal serveres som forhandler ønsker, og det er derfor det er så skønt at handle som man selv ønsker, og dermed få, hvad man søger :-)
 
Og intet er forgjort i at man selv foretager lidt søgen rundt på en hjemmeside, og finder hvad man ønsker.
 
Den søgen, og den tid man bruger, kommer mangefoldig tilbage når man (som jeg gør) står med det færdige resultat i hånden.
 
Min seneste fluestang har været en måned undervejs, da jeg brugte denne tid på at finde de ting jeg ville have på stangen. Og den stang har i min verden større værdi end den stang jeg kan købe hos en forhandler. Eller selv bygge, udfra de få muligheder som den givne forhandler tilbyder via hjemmesiden.
 
Det er tilladt at klikke ind på de forskellige fabrikater af tilbehør/fittings, og finde inspiration og idéer.
 
Jeg har tidligere brugt to måneder på at finde, lede, sortere, vurdere, inden jeg valgte.
 
Og det er i min bog en del af herligheden ved at montere en stang selv, og den værdi er ubetalelig, men personlig.
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 15:49
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres