Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Is i Silkeborg/dagskort Bjerringbro

 Besvar Besvar
Forfatter
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Is i Silkeborg/dagskort Bjerringbro
    Sendt: 18 Mar 2013 kl. 12:35
Hej.
 
En kammerat og jeg har taget ferie for at fiske lidt gedder i Gudenåen og søerne omkring Silkeborg. (Vi elsker vores held med vejret)
 
Hvordan ser det ud med issituationen omkring Silkeborg søerne inkl. Sminge og Tange sø?
 
Og kan det virkelig passe at man ikke kan købe dagskort til Bjerringbro zonerne før d. 1 april? Jeg mener helt bestemt at det kunne lade sig gøre for et par år siden?
 
Hvis der er nogen der har en god idé til et alternativt sted hvor vi kan fiske, så hører vi meget gerne:)
 
 
Til top
Tommy Silberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Silberg

Tilmeldt:: 22 Jan 2005
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Silberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 13:01
Jeps - vinter geddefiskeriet på Bjerringbros vand er blevet til 'members only' nu....
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 16:10
Hej Sean

Blot lige lidt info, Silkeborg langsø er frosset helt ud til resenbro

Vedr. sminge sø må jeg være dig svar skyldig, men i selve søen må du ikke fiske frs bredden medmindre du kender nogle af sommerhusejerne.

i søen er det heller ikke tilladt at sejlei motorbåd.

mvh Daniel


Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 17:51
Hej!
Ja der er ingen mulighed for køb af dagkort før d. 1/4! Vil du have adgang til fiskeriet før kræver det medlemsskab. kig på www.bjerringbro-sportsfisker.dk 


Hilsen

Peter Fosgerau
Til top
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 18:34
Vi har flyderinge med, men det tyder da på at vi kun kan fiske i Gudenåen ved Randers.
Nu må det satme snart stoppe det vejr her.

Det var da trist med Bjerringbro stykket. Hvad er grunden til det? Frygt for overfiskeri? 
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 19:11
Ved silkeborg ligger noget som hedder Ringvejsbroen, Her er et super geddefiskeri, derfra og ind mod resenbro ser der ud til at der er forholdsfri isfrit, stykket er hovedsagligt gudenå men også to mindre søer.  Specielt den første af "Søerne" har jeg flere gange oplevet fantastik fiskeri.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
brian nielsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brian nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 19:11
Rovjagt på store gedder
Mvh Brian
Til top
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2013 kl. 21:10
Tak Daniel, det tror jeg vi ser på. Ellers prøver vi Randers stykket. 
Brian, det anede mig. Hvor er det dog bare træls
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum