Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lawson Gnome 8 gr - hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Lyngbye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Beep

Tilmeldt:: 19 Maj 2009
Geografisk: Fløng
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Beep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lawson Gnome 8 gr - hvor?
    Sendt: 12 Mar 2013 kl. 14:15
Hej
Jeg vil gerne prøve Lawsons wobler Gnome i størrelsen 8 gram. Men jeg kan ikke finde en butik, som fører den, og Lawson selv svarer ikke på min forespørgsel om det.
Hvis nogen af jer har konkret kendskab til en butik, som fører den wobler, så siger jeg mange tak.
Knæk og Bræk
BEEP
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2013 kl. 14:47
hey Jakob.
Jeg ved, de har dem ude i Grejbiksen Trige.
Prøv at give dem et ring. 
Rasmus Ottesen
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2013 kl. 15:16
Hej Jakob
du kan få dem hos www.fisknu.dk i Tarm.
hilsen p bager
 
 
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2013 kl. 14:25
Du kan finde en forhandler i dit nærområde her:


Hvornår har du sendt en forespørgsel og hvordan? Frank plejer ikke sådan være uden for rækkevidde.


Redigeret af arntc - 13 Mar 2013 kl. 14:25
Til top
Jakob Lyngbye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Beep

Tilmeldt:: 19 Maj 2009
Geografisk: Fløng
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Beep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2013 kl. 08:56
Tak. Den side har jeg prøvet, og jeg har tidligere skrevet uden at få svar, men nu har jeg prøvet igen. Det kunne jo være at de ville sælge deres varer.
Jeg skal bruge wobleren til de lave flade områder af Roskilde fjord (Salvad parken mm.).
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2013 kl. 17:40
Jeg ved at han har super travlt for tiden, men det er jo selvfølgelig ikke en undskyldning. Men jeg mindede ham om at vende tilbage.

Men en googlesøgning afslører at fluer.dk fører alle farver i både 8 og 14 gr.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down