Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kysthjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian Vinther

Tilmeldt:: 04 Mar 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian Vinther Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kysthjul
    Sendt: 05 Mar 2013 kl. 08:47
Jeg har kigget lidt i de gamle forum omkring kysthjul og har samlet tre, som jeg overvejer

Shimano Technium 3000S FC (1049 kr)

Shimano Aernos 2500 FA (899 kr)

Tica Stunna 2500 SN (799 kr)

Jeg vil ikke give over 1000 kr for hjulet, så Technium ligger lidt for højt. Har en 9,3 fods stang, som bruges på kysten. Fisker skiftevis med bombarda og blink med med agn mellem 12-20 gram.

Nogen gode råd/idéer omkring de tre hjul og har jeg overset et fuldstændig oplagt hjul i den her prisklasse?

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 845
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 09:02
Jeg ville vælge en størrelse 4000 men det er en smagssag, du har jo shimano stradic gtm rc lige under de 1000 kr og shimano super gt rc 7-800 kr også gode hjul,penn slammer 7-800 kr
Til top
Christian Vinther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian Vinther

Tilmeldt:: 04 Mar 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian Vinther Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 09:19
Hej Kevin

Jeg har et lille problem med de to hjul (som jeg glemte at skrive). Det skal være med frontbremse

Har et penn slammer, og er egentlig godt tilfreds med selve hjulet, men det har den store ulempe, at selve hjulholderen på stangen er for lille til hjulet. Eller hjulet har en for høj kant.... Skal i gang med noget slibning, før det passer til stangen :-(
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum