Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Giv en studerende en hånd til eksamen!

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Giv en studerende en hånd til eksamen!
    Sendt: 04 Mar 2013 kl. 22:36

Hej der ude, håber i nyder den nye sæson og de mange fisk.

I mellemtiden skal jeg fra nu af til at lave adskillige eksamens projekter frem mod mine eksamener til sommer. Og en af dem kan i værre med til at hjælpe mig med, ved bare at svare på denne spørgeskemaanalyse som tager ca. 2-3 min. Undersøgelsen skal danne et grundlag for min problemstilling i den samfundsmæssige del af min rapport. Undersøgelsen omhandler temaet ”Trafikale problemer” som jeg skal løse gennem en rapport og et produkt.
 
"UPS du skal kun svare på undersøgelsen, hvis du køre på moterdrevet køretøj i trafikken"
 

http://www.surveymonkey.com/s/DY9ZRPQ

Senere vil jeg fortælle karakteren som jeg fik.

På forhånd tak for hjælpen

Christian M. larsen
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2013 kl. 22:45
Done :)

En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 07:37
done
kænk og bræk derude...
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 08:49
Done,men der kunne godt have været en valgmulighed for cyklister som irritationsmoment
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 08:50
Done
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 09:30
Ok!
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 11:14
Klaret!
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 11:53
Thumbs Up
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 12:38
Done.

Pøj pøj med det!Smile
Til top
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 15:35
done
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 15:50
"hvorfor?" spørgsmålet til sidst, forstår jeg ikke meningen med. Der eksisterer vel ikke problemer, der ikke burde gøres noget ved?
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 17:51
Done :D knæk og bræk derude
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 20:24
Done
Til top
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksefisker8660

Tilmeldt:: 05 Nov 2011
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksefisker8660 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2013 kl. 20:27
Done :-)
 
Lige en kommentar - jeg synes at spørgsmålene er meget upræcise - jo jeg synes der er mere trafik nu end før, men jeg har også kørt bil siden 1978. Jeg synes der er lidt mindre trafik end før krisen - men trafikken er på vej op igen (desværre).
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2013 kl. 21:54

Jeg beklager at nogle af spørgsmålene er lidt upræcise, men denne undersøgelse er kun en kvalitativundersøgelse, i forhold til min anden undersøgelse som er kvalitativ, hvor jeg skal snakke med adskillige eksperter inden for dette område. Jeg sammenligner sumfundet, eksperter og statistikker med hindanden og til sidst skal jeg lave et produkt som kan løse disse problemer.

Jeg har hermed lukket for spørgeskemaundersøgelsen, da jeg har fået lidt over 1000 svar rundt omkring på forum/debat hjemmesider.

Tak for hjælpen alle sammen. Jeg vender tilbage med karakteren når jeg en gang har fået den.

Christian M. larsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum