Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kørsel til Gudenåen nedstrøms nørreåen??

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kørsel til Gudenåen nedstrøms nørreåen??
    Sendt: 01 Mar 2013 kl. 20:25
Hej
Jeg har siddet og kigget på muligheder for at komme ned til åen nedstrøms nørreåen.
Jeg har fundet et sted, men jeg er i tvivl om det er en privat vej???
Det er ved Fladbrovej 109 hvor der fortsætter en vej ned mod åen som ender ved en lille bro. Er der mulighed for at køre der ned??
Der skal ikke parkeres kun bringes og hentes??
Mvh Anders
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Steen Lindkvist Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lindkvisten Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland. Å, sø, mose, kyst både spin og flue
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindkvisten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 09:20
Hej Anders

Som udgangspunkt er alle markveje jo private, så i princippet må du kun færdes til fods, til hest og på cykel. Men lige nøjagtigt den vej du skriver om har jeg aldrig oplevet problemer med at køre ned ad i bilen - der er såmænd også god plads til at parkere og vende helt nede ved åen. I øvrigt er det et spændende sted, fordi der opstår mange strømhvirvler og små lommer af stillestående vand, og det giver alt andet lige muligheder for at møde mange slags fisk inden for et forholdsvist overskueligt område.

Broen er en af de fiskeplatforme, som Randers Kommune og VisitGudenå har sat op.

Knæk & Bræk

Steen Lindkvist Nielsen
http://www.lilleaaen.dk

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum