Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

apps

 Besvar Besvar
Forfatter
klaus ringgaard kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
klausrk Avatar

Tilmeldt:: 05 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klausrk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: apps
    Sendt: 28 Feb 2013 kl. 10:25
Hej,
Står lige og mangler en god tidevandes-app. Så hvis der er nogen der kender til en god en af slagsen ??
Den der ligger på sofaen,kan kun trække torsk i land
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 11:44
Jeg er med på en lytter, der er en til i-phone, mener jeg, men til en android ??. Den har jeg ikke fundet pt.
Til top
klaus ringgaard kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
klausrk Avatar

Tilmeldt:: 05 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klausrk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 14:45
Det er netop en app til iPhone, som jeg søger, men ikke kan finde
Den der ligger på sofaen,kan kun trække torsk i land
Til top
klaus ringgaard kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
klausrk Avatar

Tilmeldt:: 05 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klausrk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 20:33
.
Den der ligger på sofaen,kan kun trække torsk i land
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 21:06
https://itunes.apple.com/app/marine-tides-planner/id317900837?mt=8
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 22:38
Hvorfor skal det være en app jeg bruger DMI's farvandsopservationer der ligger en prognose for de kommende to døgn samt muligheden for at gå tilbage i tiden og se hvordan vandet har flyttet sig
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2013 kl. 19:30
Hmmm...
 
Tjaah - de gange jeg har brugt DMI`s oversigt har det passet meget fint med min øvrige planlægning!.
 
Jeg ved i forvejen, hvornår fiskene vil bide i forhold til vandstanden (livserfaring), så jeg er på stedet i god tid - tilrettesætter/forbereder  - og så ka` de bare komme an (fiskene) LOL
 
Knæk & Bræk - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres