Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan ikke skrive på forum fra mobil

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kan ikke skrive på forum fra mobil
    Sendt: 17 Feb 2013 kl. 09:55
jeg har en windows phone i form af en omnia w fra samsung

jeg kan godt logge på forum, logge på siden generelt.

Men når jeg prøver og svare på et indlæg på forum, får jeg en besked om jeg ikke har adgang til denne del af forum

Jeg får en besked om at min IP adresse er spærret

jeg skal bare kontakte Lars på mail, men har jeg gjort allerede i november måned uden at høre mere


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 11:56
Uden at vide det, så har Lars sikkert spærret en ip-range - og denne hører så tilsyneladende under din udbyders mobile ip/dhcp-pool.
Mange fuskere bruger netop 3G-forbindelser, for at minimere chancen for at blive sporet - da disse forbindelser er lette at købe sig til og skifte ud, plus at de oftest benytter sig af en dynamisk dhcp-pulje, og du dermed let kan skifte ip, skulle din tidligere blive spærret af en moderator på et forum du troller...som eksempel.

Det eneste DU kan prøve, er at slukke din telefon helt i fem minutter e.l., og så håbe du får en ny ip bagefter når du tænder den igen, som ikke er i den spærrede range her på 123nu.

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 12:40
Jeg har været ude for det samme som Rene fortæller om, og i de tilfælde hvor jeg har fået samme besked har jeg bare logget mig på, på samme side som beskeden kommer på, altså oppe i øverste hjørne til højre..altså "login" står der.

Mvh
Jim.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2013 kl. 05:32
Citat: jespergio

Uden at vide det, så har Lars sikkert spærret en ip-range - og denne hører så tilsyneladende under din udbyders mobile ip/dhcp-pool.
Mange fuskere bruger netop 3G-forbindelser, for at minimere chancen for at blive sporet - da disse forbindelser er lette at købe sig til og skifte ud, plus at de oftest benytter sig af en dynamisk dhcp-pulje, og du dermed let kan skifte ip, skulle din tidligere blive spærret af en moderator på et forum du troller...som eksempel.

Det eneste DU kan prøve, er at slukke din telefon helt i fem minutter e.l., og så håbe du får en ny ip bagefter når du tænder den igen, som ikke er i den spærrede range her på 123nu.


Det er prøvet uden held desværre..

mit internet kører dog også over 3g forbindelse og der er ingen problemer..

Citat: scott

Jeg har været ude for det samme som Rene fortæller om, og i de tilfælde hvor jeg har fået samme besked har jeg bare logget mig på, på samme side som beskeden kommer på, altså oppe i øverste hjørne til højre..altså "login" står der.

Mvh
Jim.

der kan jeg ikke logge ind, står allerede som logget ind.


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres