Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spinnehjul med bagbremse

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Spinnehjul med bagbremse
    Sendt: 06 Feb 2013 kl. 14:01
Nogle som kan anbefale, eller i det hele taget finde et lækkert hjul med bagbremse.
Det skal bruges til kystfiskeri
 
På forhånd tak
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 14:09
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 14:36
toppen af poppen
shimano twinn power ci4 3000s ra er bare lækker "dyr"
eller en viva tatiana hs 3000 r har en meget flot lineoplæg "billig"
held og lykke med søgning
hilsen p bager
begge hjul fås hos www. emmaline-grej.dk
 
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 16:55
Hej Caspar
 
Personligt sværger jeg til shimano når det skal være fastspolehjul.
 
Jeg har både stradic Ci4, Rarenium Ci4 og et Twinpower.
Af disse tre ville jeg vælge Rarenium Ci4- de er alle tre fantastiske hjul, men  rearenium føltes bare fantastisk at fiske med, Sjovt nok er det også det billigeste af de hjul.
 
Jeg fandt denne på DBA:
 
 
Biomaster er kvaliteten mellem stradic og Twinpower!
 
Jeg fisker ikke selv med bremsen monteret bagpå så jeg kender ikke hjulet, MEN jeg har før haft en Biomaster med frontbremse og det er også et lækkert hjul.
 
Fordelen ved forbremsen er at bremsedelene er mere lukket og derved ikke så udsat, det gør dem også lidt dyre! 
Mener jeg har set Rarenium på div netshops til 1200kr med bagbremse.
 
Håber du kan bruge det til noget!
 
Mvh Daniel
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 17:01
Hvilken stang skal det bruges på? Det hjul jeg linker til er str 4000 så det er ret stort.
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 17:24
Det er faktisk til min far. Han kan godt lide bagbremse på sine hjul, men jeg har ingen erfaring med det, da jeg selv har haft forbremse på mine hjule gennem de sidste mange år. :-)
 
tak for alle jeres forslag indtil videre.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2013 kl. 17:54
Daiwa procaster rd dejligt hjul i den gode prisklasse det samme med shimano super gt rc begge hjul lige under de 1000 kr
 
Prøv det nye Abu cardinal revo S,det kører som en drøm et hjul jeg havde fornøjelsen af at prøvefiske i 2 måneder super let og super lineoplæg,det er godt nok med front bremse men super skønt hjul
Til top
peter mathiasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kondor Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kondor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2013 kl. 21:25
Alt efter prisklasse er dette hjul et fornuftig hjul til prisen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum