Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geddefiskeri til fods på den nedre del af Gudenå

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Geddefiskeri til fods på den nedre del af Gudenå
    Sendt: 26 Jan 2013 kl. 11:26
for lidt tid siden efterspurgte jeg forfangsopsætning til fluefiskeri efter gedder - det er der nu kommet styr på og jeg er klar til denne spændende oplevelse.

Jeg bor lidt udenfor Randers, så Gudenåen vil jo være oplagt.
Jeg er ikke så bekendt med hvor man kommer til åen, med mulighed for parkering i nogenlunde afstand.
Jeg har i første omgang tænkt mig at fiske på den del af åen hvor der er frit fiskeri, da jeg ikke er medlem af nogen af de foreninger der har pladser ved Gudenå.

Jeg er overbevist om der sidder flere geddefiskere herinde der kan komme med et par forslag til steder hvor der er fremkommeligt?
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 11:51
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 12:26
Jeg har et kort du kan få.
Sender dig en PM senere.
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 13:40
Citat: Steen Kehler

Du kan jo starte ved Naturskolen.

Mange tak, rart med hjælp fra stedkendte
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 13:40
Citat: finnjensen

Jeg har et kort du kan få.
Sender dig en PM senere.

Også tak for hjælpen til dig, Finn 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum