Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

storm p actioncam

 Besvar Besvar
Forfatter
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: storm p actioncam
    Sendt: 10 Jan 2013 kl. 13:54
Kom til at tænke på at jeg havde en sony experia arc til at ligge som har et godt kamera, og så fik jeg en lys ide. Den skulle da laves om til et action cam.
Så i dag var jeg for første gang ude og se om det kunne virke.
Og med en storm p. lignende brystmonteringssele/belte, er her resultatet.

Redigeret af cnc snedkeren - 10 Jan 2013 kl. 18:07
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 17:19
Dit link virker ikke. Jeg er ikke på facebook og kan ikke se hvad du linker til Unhappy
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 17:33
Ligger den på youtube i aften og laver et link dertil
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 18:07
så skulle linket virke
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 20:00
Hehe, fedt alternativ! Bare ærgeligt at din arm er i vejen imens du har fisk på Wink
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 20:33
Jow...det filmer da, og kan bruges - hvis du finder en anden placering til næste gang du har fisk på Wink

Hvorfor måtte vi ikke se fisken?
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 22:05
Enig med de andre.
 
Super billedkvalitet i øvrigt :)
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 22:42
Takker for de positive tilbagemeldinger.
 
Hvad armen angår regner jeg med at montere kamaraet lidt højere på brystkassen.
Den har det med at glide lidt ned, men det burde kunne klares med at montere en strop rundt om nakken, og så være lidt opmærksom på armen.
Har overvejet at lave et kasketmonteringsaggregat men prøver lige det andet først.
 
I måtte såmæn også gerne have set fisken. Desværre melde fonen lav batteri og gik dermed ud af kameret på dette uheldige tidspunkt.
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 23:12
Kennet hvis du har lyst, så har jeg lige lavet en gruppe på facebook for folk ( lystfiskere der har interesse i det med video delen også ) Hvis du vil være med, så søg efter lystfiskeri og video
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 08:23
Hej Thomas, finder ikke gruppen... 

Kan du smide et link her ???

Mvh
Rasmus
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 08:37
www.facebook.com/Outdoordenmark

Prøver lige om det virker
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 09:06
Hey Raymond. Det er vist den forkerte du linker til. Jeg fik oprettet den side forkert, så det er ikke den.
Jeg sidder kun med min telefon nu, men jeg smider lige et link senere på dagen. Men jeg kunne da se at 4 andre har fundet den her til morgen.
Mine videoer: www.youtube.com/outdoordenmark
Blog: http://www.eu.purefishing.com/blogs/dk/thomas-graversen/
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 09:30
https://www.facebook.com/groups/111772788999118/ hvis linket ikke skulle virke var det stadig: Lystfiskeri og video      der skulle søges på
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 11:53
jeg gad godt se et billede af montagen
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 12:06
Citat: cnc snedkeren

Desværre melde fonen lav batteri og gik dermed ud af kameret på dette uheldige tidspunkt.
Hvad er batteritiden på den Børge dér, hvis den bare hænger og filmer løs?
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 13:49
Citat: jespergio

Citat: cnc snedkeren

Desværre melde fonen lav batteri og gik dermed ud af kameret på dette uheldige tidspunkt.
Hvad er batteritiden på den Børge dér, hvis den bare hænger og filmer løs?


ca 3 timer. det burde række til mig, ellers koster et ekstra batteri ca 300.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 13:50
Citat: Bjelke

jeg gad godt se et billede af montagen


lægger et billede op i aften.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2013 kl. 13:52
Citat: Hoffen

Kennet hvis du har lyst, så har jeg lige lavet en gruppe på facebook for folk ( lystfiskere der har interesse i det med video delen også ) Hvis du vil være med, så søg efter lystfiskeri og video


takker for tippet. er hermed gjort.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2013 kl. 20:53
Citat: Bjelke

jeg gad godt se et billede af montagen
 
 
 
 
Skummet bag på er til at give den rette hældning.
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2013 kl. 20:58
Aha. Tak for det. Det er et interessant alternativ til actioncam når man har tlf med udmærket cam i forvejen, som i øvrigt også er vandtæt (xperia acro s).
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2013 kl. 21:03
Citat: Bjelke

Aha. Tak for det. Det er et interessant alternativ til actioncam når man har tlf med udmærket cam i forvejen, som i øvrigt også er vandtæt (xperia acro s).
Så er det bare at give det et forsøg, håber du poster resultatet hvis du bestemmer dig for at prøve.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres