Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

popper nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: popper nu?
    Sendt: 08 Jan 2013 kl. 09:46
hej jeg skal ud og fiske gedder men jeg ved ikke om jeg kan bruge popper eller om det er for koldt så hvad siger i kloge hoveder er det for tidligt eller kan jeg sagtens bruge dem ?
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Jesper Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper96

Tilmeldt:: 09 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper96 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 09:57
tror sq de står for dybt desværre
//jesper
Til top
Claus Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fly4Life

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fly4Life Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 10:42
De står meget dybt nu. Men ingen regler uden undtagelser :) Det er jo stadigvæk en rovfisk du fisker efter. Måske den kan trigges med en popper. Det er da ihvertfald et forsøg værd :)
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 11:07
Jeg er VILD med Popper fiskeri (flue) og jeg har prøvet mange gange og aldrig haft et hug, ud over den måge der snuppede min Popper...
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 11:24
Jeg har fanget utallige gedder på popper, og min erfaring er at det bedst kan svare sig at vente til efter premieren. Det er som varmen får dem til at jage i overfladen. Måske det er fordi de på det tidspunkt er sporet ind på føde i overfladen, såsom ællinger og frøer.
Jeg har ihvertfald aldrig haft succes med popper når det er koldt.
Men det er verdens fedeste fiskeri, når en stor gedde blæser efter din popper! Det skal bare prøves!!
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 12:23
okay så må jeg igang med vådfluerne
Mvh.
Thomas klausen
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 13:43
jeg mente selvfølgelig om vinteren...  mine største gedder har jeg taget på popper, og der er tale om noget af det ALLER FEDESTE fiskeri :-)

mik
Til top
Brian Agerbek Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ban

Tilmeldt:: 21 Maj 2006
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ban Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 14:37
Hej
Jeg har for et par år siden fået fisk på popper om vinteren.
Faktisk den første dag efter at isen brød, men "min sø" er heller ikke dyb.
Max 2,5m. Den dag var det kun popper som de ville tage og det var helt inde i sivene.
Så hvis du ser jagende fisk i overfladen, så synes jeg at du skal prøve at poppe dem ellers ville jeg fiske dybt.
pøj pøj med gedderne
Brian
Til top
Morten Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
White

Tilmeldt:: 31 Dec 2010
Geografisk: Årslev
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér White Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2013 kl. 18:39
Jeg har i weekenden fisket gedder over 1 meter vand, hvor jeg prøvede popper flere gange, uden held. Skiftede til alm agn, og så var den der. Oplevede det flere gange. Så vil ik mene det er det mest effektive, men ku da sikkert godt smide en gedde af sig. Men tror alm wobler er mere effektivt nu.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum