Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det ser ikke godt ud

 Besvar Besvar
Forfatter
Paul Lindholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Paul SL

Tilmeldt:: 12 Jul 2003
Geografisk: Mørrum, Sverige
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Paul SL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det ser ikke godt ud
    Sendt: 20 Dec 2012 kl. 21:29
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 21:40
Der er vel næppe sket så meget mere her 3 dage efter din første tråd, eller ??? Confused
 
Til top
Paul Lindholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Paul SL

Tilmeldt:: 12 Jul 2003
Geografisk: Mørrum, Sverige
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Paul SL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 21:53
Hmmm... syntes bare ikke at den første advarsel sagde noget om gråsælen...sorry jeg skal nok holde min kæft.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 21:59

Det kan evt. skyldes, at du ikke fik læst dit første link til ende... Wink

Til top
Paul Lindholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Paul SL

Tilmeldt:: 12 Jul 2003
Geografisk: Mørrum, Sverige
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Paul SL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 22:13

Nej min ven. Klik på den første link til tv2.dk.....inte nævnte om gråsælen....og ellers...du får ret----jeg holder tæt. OK?

Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2012 kl. 10:05
Så må vi jo have genindført jagttid på sælerneSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres