Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ang. auktion
    Sendt: 09 Dec 2012 kl. 14:56

For mig ser det ud til at være det same hjul som sælges på to forskellige auktioner, undre mig!!!

Er det noget man ofte kommer ud for her på sitet?

1 Auktion som lukker 10.12-2012

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=95527

2 Auktion som lukker 21.12-2012

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=96148

Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 15:04
Hvis det undrer dig, så skulle du da tage og rette henvendelse til manden ??? Confused
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 15:08
Det er før sket at folk har haft flere af samme varer til salg,så det er ikke sikkert at det er det samme hjul.! Mvh
Til top
Claus Schneiders Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
CS78 Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CS78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 15:19
Ja billedet er det samme, men teksten i annoncen er ikke den samme. Jeg tror der er tale om et nyt (ubrugt) hjul og et brugt. Der er også forskel på max prisen.
Mvh Claus. Passioneret UV jæger og Lystfisker
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 15:40
Citat: CS78

Ja billedet er det samme, men teksten i annoncen er ikke den samme. Jeg tror der er tale om et nyt (ubrugt) hjul og et brugt. Der er også forskel på max prisen.
Forskel i prisen Ja!!
men er det ikke blot fordi der sælges nogle liner i den ene auktion frem for den anden, men det er nævt som nye hjul i begge, og det er det jeg faldt over. Nemlig to ens hjul i udbud fra samme person.
 
Det var såmen bare det der fangede min opmærksomhed. (2 hjul aldrig brugt og til en pris af omkring en lille tusse i dag, normal værdi omkring det tredobbelte)
Det er måske en foretning der sælger ud på denne måde hvem ved.
 
Wacko
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 16:15
Citat: CS78

Ja billedet er det samme, men teksten i annoncen er ikke den samme. Jeg tror der er tale om et nyt (ubrugt) hjul og et brugt. Der er også forskel på max prisen.

I begge annoncer angives hjulene at være nye eller aldrig brugte, men der er elleve dage mellem slutningen af auktionerne! Det tyder da på, det er to forskellige; men nye/ubrugte hjul.

Mvh
Henning
Til top
Claus Schneiders Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
CS78 Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CS78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2012 kl. 19:06
Det er jo ikke usædvanligt at man har flere af samme hjul hvis man er glad for netop det hjul. Og måske sælger her ikke var så glad for det alligevel. Jeg forstår det sådan at der er line på det ene hjul.
Mvh Claus. Passioneret UV jæger og Lystfisker
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres