Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Langesø

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathias Dreier Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias d

Tilmeldt:: 19 Apr 2012
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias d Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Langesø
    Sendt: 23 Nov 2012 kl. 21:54
Nogle der er bekendte med søen angående om den er frit tilgængeligt for alle eller om man skal være medlem af en forening. Hvad prisen er for fiskekort til søen og leje af båd? Og selvfølgelig om der er fisk at fange i søen, tænker kun på gedder og sandart. Påforhånd tak'

Hilsen Mathias
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 22:01
Morud Lystfiskerforening....


Redigeret af dannevang1 - 23 Nov 2012 kl. 22:01
Til top
Mathias Dreier Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias d

Tilmeldt:: 19 Apr 2012
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias d Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 22:05
Har jeg skam læst, men synes jeg ikke rigtig besvarer mine spørgsmål :)
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 22:27
Det er ikke noget supervand til gedde og sandart. Jo, de er der, men det er ikke det vilde, du kan forvente.

Hvis du satser på at medefiske efter brasen eller karpe, er sagen noget anderledes.

Det koster:

Dagkort købes hos Shell Morud:
Fiskekort                        50 kr.
Bådleje                          70 kr.


Du skriver, du har læst om søen... Så er det unødigt at spørge, om der er frit fiskeri....Tongue

VH.
Willy


Redigeret af dannevang1 - 23 Nov 2012 kl. 22:34
Til top
Mathias Dreier Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias d

Tilmeldt:: 19 Apr 2012
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias d Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2012 kl. 22:47
ja det med frit fiskeri kunne jeg læse mig til, min fejl. Men det var lige de svar jeg søgte, mange tak :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres