Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende mails

 Besvar Besvar
Forfatter
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Manglende mails
    Sendt: 17 Nov 2012 kl. 17:23
Hej 

Jeg har ikke brugt auktionerne på siden i et stykke tid, men nu hvor fluebindesæsonen rigtigt er startet op, så har der været flere interessante igen :-)

Jeg oplever dog at jeg ikke længere modtager mails omkring at jeg er blevet overbudspolitik, som jeg gjorde tidligere. 

Er det mig der har fået ændret nogen indstillinger ved en fejl eller anses disse mails ikke ud mere?

På forhånd tak for hjælpen.

Tobias
Til top
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 17:24
Overbudspolitik = overbudt... Stupid auto correct
Til top
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 17:25
Og anses = sendes Wink
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 17:43
Indlæg Funktioner+rette indlæg = behøver ikke nyt indlæg.

Med hensyn til dit spørgsmål, så er jeg blank... ;)
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 17:56
Jeg har gennem de sidste par uger budt på en del ting og jeg får overbudsmail i rå mængder. Så intet problem herSmile
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 18:12
Prøv og tjek din spammappe og gå ind på din webmail ved din udbyder, det kan være de bliver frasorteret i deres spamfilter.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres