Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

G. Loomis NRX

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: G. Loomis NRX
    Sendt: 07 Nov 2012 kl. 18:41
Hej folkens,
Hvilket skydehoved (vægt etc.) har I erfaret jer bedst med til en NRX 13 fod #8/9?

Knæk og bræk
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2012 kl. 19:28
Jeg har desværre ikke noget svar til dig, men følger lige tråden da jeg selv overvejer at købe netop denne stang. 
Håber at du vil give os en lille anmeldelse af den når du får den prøvet :)

PS: Loomis anbefaler selv 32 g. men det ved du nok godt. 
Jeg ville selv prøve nogle forskellige liner/hoveder på den af dem jeg har i forvejen, eller evt. ved en forhandler der har en kastebane og forskellige demo-liner til rådighed. 
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2012 kl. 21:43
30gr og en 10-11m passer fint til stangenThumbs Up
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 00:09
Tak for det Jan.

Det er en lækker stang Søren :-)


Redigeret af karupfiskeren - 08 Nov 2012 kl. 00:10
Knæk og bræk
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 08:30
Hej
 
Den kaster fremragende med skydehoveder på 32g / 11,5 meter.
Det er en fantastisk stang.
 
...ærgeligt at Loomis ikke fremstiller en 12'6" # 7-8 så var NRX serien komplet!
 
Søren
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 11:29
Hej Haris.

NRX 13`#8-9 er vel et af markedets bedste bud på en tohåndstang hvor både kraftoverskud og feeling er lykkedes aldeles fortræffeligt.
Til feks Skagit-kast bruger jeg 550 grain skydehoveder på mellem 6 og 7,50 m hvilket svarer til 35,6 g og til underhåndskast vil jeg mene at ca 32 g sidder lige i skabet, men indtil videre har jeg dog kun brugt min til Skagit-kast.

Mvh
Jim.

Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 17:06
Hej

JA NRX to hånds stængerne hører til blands de bedste to hånds der findes.
Det er bare ærgeligt at den Danske importør ikke forstår dette. Det er utroligt at stængerne specielt den 13' har været udsolgt det sidste år i Dk medens den har været tilgængelig i landene omkring os
At stængerne desuden er kommet i en grøn udgave lader også til at forbigå den Danske importør.

Det er synd at de muligheder der var i NRX serien der kom på markeder 1 1/2 år før de øvrige fabrikanter lancerede den nye stang generation forsvinder i Dk på grund af importøren.
Der må være nogle chefer der undres hos Loomis i USA.

Søren
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 17:18
Hej Søren.

Helt så slemt ser det vel forhåbentligt ikke ud.
http://www.korsholm.dk/dk/fiskeri-produkter/staenger/g-loomis/nrx/g-loomis-nrx-13-8-9.html

Mvh
Jim.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 17:20
http://sportshuset.eu/product.asp?product=7241
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 17:22
...og nok engang.  http://lystfisk.dk/default.asp?pageload=serievis&gruppeID=288&serieID=2474&vareID=14301

Mvh
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 17:25
Citat: skn


Der må være nogle chefer der undres hos Loomis i USA.

Søren


Mon markedet i DK er stort nok til at de overhovedet regner med det?

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2012 kl. 23:32
Hej
Jeg ved alt om at den 13' er kommet til DK indenfor den sidste måned efter næsten et år hvor den har været i restordre.... Men det er altså ikke lige nu at man mangler en Laksestang!! Importøren missede altså en Laksesæson.

Lasse du har ret i at Loomis ikke opdager at en Dansk importør sover i timen.
Det var langt bedre at forhandlerne selv kunne købe stængerne til DK så er jeg sikker på at der havde været stænger til Laksesæsonen og Forhandlerne havde fået det salg som de nu er gået glip af forde vi selv har købt stængerne i udlandet.

Søren
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RJC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 13:19

Ja det kan undre at importøren og Loomis repræsentanterne i Danmark er så bovlamme, at det ingen mening giver at bestille NRX serien i Danmark, det er simpelthen for slapt. Omvendt er de klart billigere at tage hjem fra USA med moms told fragt etc. Desuden får man mulighed for at få et ”Wild Card” når man køber stængerne i USA.

Jeg havde et par spørgsmål vedrørende stængerne og som det mest naturlige sendte man mine spørgsmål videre til Steve Rajeff, som derefter kontaktede mig og besvarede mine spørgsmål. Det ville undre mig hvis et, formentligt relativt lille, marked som det Danske betyder nok for Shimano til, at de gider ha’ ulejligheden med at finde en anden mere interesseret importør og repræsentant. Jeg mistede tålmodigheden og bestilte NRX fra USA. De er alle kommet på under 5 dage leveret til døren af FedEx til ca. 500-1000,- under den danske udsalgspris og med mulighed for et ”Wild Card”.

Det er en rigtig god og velkastende stangserie, efter min mening den bedste siden IMX serien. Til 13’ fungere hele liner til omk. 65’ og skydehoveder på mellem 8-11,5 meter 27 – 30 gram, på NRX 15’ hele liner op 105’ og skydehoveder omkring 35-40 gram. Deres enhånds Salmon & Steelhead NRX serie 10’ # 8 spiller fornemt til underhåndskast herunder med synkeliner fra 8-11 meter og 18 – 21 gram. NRX 10’ # 9 som er en af de bedste enhånds stænger til underhåndskast jeg har prøvet, altså lige bortset fra Burkheimer, kaster fremragende underhåndskast med skydehoveder på omkring 8-11 meter, 18-22 gram uanset densitet.

Ryan Wink
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 13:40
Nu når vi snakker om wildcard. Så kan de kun bruges i US og Canada
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RJC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 17:39

Helt korrekt, det fremgår da også meget tydeligt af den skrivelse der følger med når man får ”Wild Card” tilsendt fra Shimano. Her hjemme er den eneste garanti den almindelige 2 årlige garanti der findes i købeloven mod fabrikationsfejl. Men man skulle da være godt dum hvis ikke man tog imod en ”no question asked” ombytning til en ny stang, når nu den tilbydes. I mit tilfælde betyder den en del, idet det typisk er nogle af de stænger jeg medbringer til USA/BC og hvor jeg ikke umiddelbart medbringer reserve stænger. Her hjemme har jeg masser af reserver og kan sagtens vente 10 dage på en ny fra USA.

Ryan Wink
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 19:21
Okay jeg bøjer mig i sølet, det lader til at nogle herinde har rigtig godt check på tingene.
Men da der i øvrigt lige har kørt en tråd ang hvad fin service handler om, så ville en lidt mere omhyggelig opdatering af grejbutikkernes hjemmeside da være et godt sted at begynde.
Det er simpelthen bare så for dårligt at så mange grejforhandlere reklamerer med ting som de ikke har...og ikke har haft længe, dette er der ingen som helst undskyldning for.Thumbs Down

Mvh
Jim.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:02
Det er lige hvad jeg har været ude for, at danske forhandler ikke kunne levere en NRX 13 i grøn. Og det selv om at den var på deres hjemmeside og man så kunne bestille den derfra. Jeg måtte vente i flere mdr hvor fohandler og Normark slås om hvorfor den ikke kunne leveres. Til sidst bad forhandler normark skrive til mig for at forklare. Men det gjore de ikke . Syntes det var meget dårligt service de yde, (normark). Blev lovet at den var på vej flere gange, bare for at blive skuffet og det gang på gang. Nå men jeg nåde at modtage min 14dage før det sluttede i varde å.
Jeg må sige at det er en kanon stang. Jeg bruger Zpey Compact bla. 3/4 34gr og det virker rigtigt godt. 34gr lyder måske af meget, men man skal lige tænke på at de er jo kun 9m. Synke 3/4 løftes utroligt let af vandet. Træk linen ind til hvor skydeline og skydehoved mødes og så et underhånds kast og den flyer bare der ud af Tongue

JIM -------at du kan se og få lov at bestille et stk NRX 13 er ikke ens betydende med at butikken har den hjemme. desværre  Cry
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:18
Det er vel ikke Normarks skyld at G.Loomis ikke lancere den grønne model til europa?

Såvidt jeg kan se findes den heller ikke på G.loomis europe hjemmeside?


Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:26
Nå men jeg har da købt den her i DK !!!!



OG da jeg bestilte den var den at finde på div forhandlers hjemmesider her i DK,,,,, så jeg ved ikke lige helt hvad du mener med DET ??
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:31
Til Loomis folket,
 
Prøv at kontakte Lars, Allan eller Normann fra All Fly i Mörrum, der har jeg i juni, juli og september hvor jeg besøgte Mörrum set hele NRX sortimentet i både blå, grøn, og en sort som den gamle Classic.
 
Lars har også fået produceret en 12,6'er klasse 9/10, som jeg kun har set hos ham.
 
Blot info.
 
Mvh.
 
Hans H.
 
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 21:45
Citat: carsten o

Nå men jeg har da købt den her i DK !!!!



OG da jeg bestilte den var den at finde på div forhandlers hjemmesider her i DK,,,,, så jeg ved ikke lige helt hvad du mener med DET ??

Jeg går bar udfra at hvis den grønne ikke er vist på den europæiske hjemmeside, kan man vel heller ikke lægge skylden på den danske importør!

Har ikke kunne finde den grønne NRX på en dansk hjemmeside...
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 22:06
http://shop.janogbo.dk/flue-fiskeri/222-gloomis-nrx-2hands-fluestang.html

Sakset fra siden:

OBS OBS - der er nu kommet en grøn variant af samme stang, så du nu kan vælge at få NRX i den klassiske mat sorte klinge eller i den nye grønne lakerede variant. 

De 2 stænger er nøjagtig ens, så hvilken en du vil have er op til dig. Den grønne variant har dog ikke været tilgængelig i Danmark før nu.

Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 22:16
Hej
Der er rigtig mange steder, i udlandet, hvor NRX 2-hånds stængerne har kunnet købes igennem det sidste år, hvor de danske forhandlere ikke har kunnet få Normark til at få stængerne hjem.
Et af disse steder er f.eks i Mörrum. (der iøvrigt også er med i udviklingen af den nye 12'6" #9/10)
 
For lidt over en måned siden kom der iøvrigt endeligt 3-4 stk af den 13', som startede hele denne diskussion, til DK.
 
Udover de blå, har de grønne NRX længe kunnet købes i Tyskland, hvor en "Wild card" lignende garanti iøvrigt også er gældende (30 år garanti).
Da jeg er en af de mange, som efter at have forsøgt at få et fornuftigt svar på en leveringstid fra Normark igennem foråret, kunne se, at 13' ikke kom til DK inden Laksesæsonen, købte jeg i udlandet. Jeg ved derfor ikke om denne 30 års garanti også er gældende i DK.
 
Jeg er personligt i praksis ligeglad med om jeg kan købe stængerne i DK eller udlandet, men jeg finder det alligevel helt utilgiveligt at en importør/agent sover så meget i timen, at en fantastisk mulighed bliver frataget vore forhandlere (NRX 2-hånds stængerne har været på markedet i ca. 1 1/2 år, som de eneste af den nye generation stænger, altså i praksis uden konkurrence!) og vores forhandlere har ikke haft mulighed for at få stængerne leveret.
 
Vi kan diskutere i en uendelighed om priserne i DK er for høje, men vi er vel alligevel i den sidste ende glade for vore forhandlere, derfor er det ærgeligt at disse er blevet snydt for en omsætning/indtægt på disse fantastiske stænger - det bliver de øvrige varer, hos forhandlerne, ikke billigere af!
 
Søren
 
 


Redigeret af skn - 09 Nov 2012 kl. 22:24
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 22:19
Der kan man bare se... Forhandleren er hurtigere end importøren og den europæiske G. Loomis hjemmesideClap
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2012 kl. 23:22
Citat: JTHL

Der kan man bare se... Forhandleren er hurtigere end importøren og den europæiske G. Loomis hjemmesideClap


Ja det kan man !
Forhandlere som jan & bo, lystfisk.dk samt korsholm var blevet lovet disse stænger af Normark. Men fik dem ikke , derfor stod de med ABEN og kunne ikke levere som lovet( som til mig ).

Og heldigvis SØREN fik jeg den også til en rigtig god pris til sidst.
Har en lille bror som bor i usa, så jeg var meget tæt på at få den hjem af den vej, men da besparelsen ikke var ret stor ( $ hvar på det tidspunkt ret høj ) i forhold til den pris jeg fik forhandlet den ned til gad jeg ikke arbejde mere med det !!

Nå men nok om det, det er en kanon stang.
Og dette er ikke en reklame for Zpey , men deres compact liner på 34 gr køre som en drøm på denne stang. De er bare for Dyre Cry

Men jeg har været heldig at kunne købe nogen af dem på 123 Auktion til en god pris Wink


Redigeret af carsten o - 10 Nov 2012 kl. 14:10
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2012 kl. 20:02
 
Citat: Forhandlere som jan & bo, lystfisk.dk samt korsholm var blevet lovet disse stænger af Normark. Men fik dem ikke , derfor stod de med ABEN og kunne ikke levere som lovet.

Jeg er nu ret sikker på at jeg så en stribe tohånds NRX stænger sidst jeg var hos Jan og Bo i Roskilde, både grønne og den "flotte" blå! Og jeg ved da at de har solgt et par stykker, så de har i hvertfald fået nogen.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2012 kl. 21:24
Du har sikkert ret !  KLAUS NIELSEN

Men nu snakker jeg 3mdr tilbage hvor jeg bestilte ved korsholm samt havde snakket med jan og bo i odense (det var kun den i grøn jeg ville have) jan & bo havde den i 14 fod men det var jo en 13 fod jeg ville have !!

OG hvis de havde den tror du så IKKE at de ville have solgt mig DEN ??????
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2012 kl. 22:15
Citat: karupfiskeren

Hej folkens,
Hvilket skydehoved (vægt etc.) har I erfaret jer bedst med til en NRX 13 fod #8/9?


Har du købt den stang ?
Og hvad line bruger du til den ?
Jeg er blevet spurt af flere om jeg har problemer med at det synger i øjerne under kast.  det oplever jeg ikke , hvad med dig ?
Som du kan se og læse her på site bruger jeg Zpey compact 34gr  til min og syntes det er helt perfect Big smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres