Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pirkestang og kastestang og hjul??

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Davgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cfs6254

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfs6254 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pirkestang og kastestang og hjul??
    Sendt: 31 Okt 2012 kl. 15:43
Hejsa

Jeg vil lige til at start med sige at jeg er stort set absolut nybegynder hvad angår fiskeri.

Jeg har været på 3 fisketure. hhv. 1 i put & take sø, og 2 på havet (Øresund)

Havfiskeri var klart det sjoveste synes jeg. der skete mere og der var ikke så meget ventetid hvor man bare sidder og glor.

Jeg har nogen spørgsmål i relation til havfiskeriet (også kyst)

1: Jeg har købt et ABU Ambassadeur 7000 hjul som jeg er godt tilfreds med. Min havstang (som jeg fik af en kammerat) er jeg dog ikke så tilfreds med, derfor vil jeg gerne have en reel pirke stang som ikke er alt for lang, men heller ikke super kort. Kan man få en god en til 500 kroner cirka?(Gerne med anvisning af mærke og model så sådan en nybegynder som mig kan finde det Smile )