Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grenå havn. hvor må man fiske?

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Yde Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mede-morten

Tilmeldt:: 23 Okt 2012
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mede-morten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: grenå havn. hvor må man fiske?
    Sendt: 23 Okt 2012 kl. 15:36
hvor er det man må fiske i grenå havn og er der nogle steder der er bedre end andre hvis man går efter småtorsk og flade med surfcasting stænger?
 
synes jeg har hørt noget om sild derude lige pt. er der nogen der har hørt eller set noget?
 
mvh
morten
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2012 kl. 17:24
Næsten hele havnen ligger inde i et helårligt fredningsbælte, så det er nok ikke let at finde en plads.

Til top
Morten Yde Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mede-morten

Tilmeldt:: 23 Okt 2012
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mede-morten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 12:46
hej henning.

Så er det derfor jeg ikke rigtig kan finde nogle fiskepladser via google lige der.

sidst var jeg mellem glatved og rugård.. der var da flade, men genrelt var de meget små.

har haft bedre held ved gjerrild klint med de lidt større, men stadig små.

er der en venlig sjæl der vil afsløre et sted hvor de er lidt større end man kan bruge dem som frimærker? 
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 17:25
Jeps Sønderklit oppe ved Voerså, fisk der i sydøstlig vind på faldene vand, stå på første revle og fisk ude mellem 1 og 2 revle blot kast 15-20 m det er nok. Sidst jeg var der gav det 49 flade over mål på 3 dage en enkelt på knap 40 cm, men ellers pæne tykke skrubber
Til top
Morten Yde Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mede-morten

Tilmeldt:: 23 Okt 2012
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mede-morten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 18:15
hej kent. jeg googlede det lige ser bare rigtig godt ud. også på google maps.. der er bare 270km tur/retur... det skal dog ikke afholde mig fra at prøve en dag.

bor i randers.
Til top
Claus Schneiders Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
CS78 Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CS78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2012 kl. 20:14
Prøv at kig på dette link http://www.naturerhverv.fvm.dk/fredningsbaelter.aspx?ID=17218 
Der skulle du gerne kunne finde alle frednings zoner i DK
Mvh Claus. Passioneret UV jæger og Lystfisker
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2012 kl. 16:18
Påtænker at køre til Glatved og fiske pighvar fra stranden på søndag. Nogen der ved om der er hugperioder der er bedre end andre på denne årstid her tænker jeg på lav og højvande contra vind osv.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres