Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nu troede jeg lige

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Trolling21

Tilmeldt:: 02 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Trolling21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nu troede jeg lige
    Sendt: 19 Okt 2012 kl. 14:09
Hunters House gør sin entre i det 21 århundrede kan man læse under Nyheder. Og nu troede jeg så lige at teamet bag forretningen havde fået en ny og brugervenlig hjemmeside op at stå - men nej, det er åbenbart ikke en del af det 21 århundrede.
 
En skam at en forretning med så meget godt grej og kompetent betjening ikke har et udstillingsvindue. Ditto for JOF.
 
Kom nu op på hesten drenge, der findes kun en enkelt fiskegrejsbutim med en dårligere hjemmeside.
 
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 15:12
At være kritisk er en ret - men når man kritiserer - ville det klæde emnet, at man i det mindste underskriver sig med et navn. Det har været god latin i både det 20' og 21 århundrede - såh øh......Ouch !
med venlig hilsen
Heinz Gerhard
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Trolling21

Tilmeldt:: 02 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Trolling21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 17:33
Tjaah, den mening har du naturligvis lov at have. Om det er god latin ved jeg ikke, men det er vist meget normalt anno 2012 at underskrive sig med et nick-name når man debatterer på nettet?
 
Jeg har ingen problemer med ikke at kende navnet på den jeg "taler" med sålænge det foregår seriøst. Jeg bliver jo ikke klogere af den grund.
 
Du er velkommen til at kommentere på substansen i indlægget og ellers var din kommentar vel - i bedste fald - ret ligegyldig.
 
/Jens Jensen
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 18:39
Hr. Jensen
 
Nu var det jo alt andet lige dig, der startede med at antyde hvad HH burde gøre i det 21-århundrede.
 
Sådan set lidt fra oven vel ikke det store tunge substantielle bidrag til verden. Og så fik du så lidt igen om hvad du måske kunne gøre anderledes - så velkommen til virkeligheden Jens - meningerne er mange !
mvh
Heinz      
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 18:43
Hej !

Emnet är vigtigt, både for firmaet og os kunder. Som ökonom og lärer i ämnet er det ret skrämmende at se hvordan mange gamle firmaer ikke fölger med tiden, og desvärre efter nogle år måske også må lukke, ikke fordi de ikke har det vi kunder vil have men vi ved ikke at de har det. Branchen fiskegrej er vel en af de mere hårdt ramte, mange internationelle varemärker, så let at köbe på nettet og naturligvis er det der jeg leder om jeg ikke lige bor ved siden af "grejtemplet", og det gör de fleste af os ikke. Så USA. England eller Köbenhavn, hvad betyder det ?
At den som lufter problemet bruger alias eller navn er vel ikke så vigtigt, men det var jo fint om dem der tjener penge på os forstår hvad der er ved at ske i verden 2.0, for lidt nemmere er det jo at handle i närheden også selvom det er på nettet.
mvh.  Steen


Redigeret af sovereign - 20 Okt 2012 kl. 19:35
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 18:53
Citat: sovereign

Hej !

Emnet är vigtigt, både for firmaet og os kunder. Som ökonom og lärer i ämnet er det ret skrämmende at se hvordan mange gamle firmaer ikke fölger med tiden...
mvh.  Steen
Det kunne jo tænkes, at der er flere ting, som gør, at HH ikke optimere deres hjemmeside og f.eks. også fik en webshop --> så som at HH´s kunder måske for det meste er "stamkunder" og at de ikke så gerne handler via nettet eller måske at HH ikke mener, at de får et betydende mersalg i forhold til den ekstra arbejdsinsats.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Trolling21

Tilmeldt:: 02 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Trolling21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 19:00
Citat: tackler

Hr. Jensen
 
Nu var det jo alt andet lige dig, der startede med at antyde hvad HH burde gøre i det 21-århundrede.
 
Sådan set lidt fra oven vel ikke det store tunge substantielle bidrag til verden. Og så fik du så lidt igen om hvad du måske kunne gøre anderledes - så velkommen til virkeligheden Jens - meningerne er mange !
mvh
Heinz      
 
Det er ikke så meget et spørgsmål om hvem der er i det 21 århundrede eller ikke. Det var såmænd bare et velment råd til HH som - formoder jeg - følger lidt med herinde.
 
Jeg er sikker på at budskabet kommer ud uanset om jeg bruger et anonymt alias - hvis du ikke vil forstå det (fordi jeg bruger alias) så fint med mig - indlægget var heller ikke skrevet til dig.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 19:29
Trolling stå frem ...det der jens jensen...kunne jo lige så godt have været Gårdmand Bjørn...hvis du ellers ved hvem han er....
Så den den der nick name kritik kan jeg ikke tage alvorligt.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 19:38
Jeg har gættet det det er A. Jensen....selvfølgelig
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 20:02
Det kan da alt andet kun være et KÆMPE + at have en god fungerende webshop, internettet er det der holder samfundet kørende dem der siger ander og mener andet må nok hellere åbne deres øjne!
ps har intet imod at HH eller andre ikke har en web shop der ikke fungere, det er deres problem!
Go weekend til alle der skal til vandet
K&B Ras

Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Trolling21

Tilmeldt:: 02 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Trolling21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 20:22

Jeg er nu også græsk-katolsk mht om en given shop har en webshop. Men nu handler jeg faktisk meget ofte i netop HH og JOF og er på fornavn med de fleste af ekspedienterne derinde. Men alligevel er det da irriterende at de forretninger der har så meget at byde på grejmæssigt ikke har en ordentlig webshop.

 
Det er selvfølgelig et valg den enkelte forretning må gøre op med sig selv..
 
Men når nu de breakede en nyhed på forsiden af det verdensomspændende site 123nu om "at de var trådt ind i det 21 århundrede" så håbede jeg da virkelig at det var en ny webshop og ikke en facebook-profil ((-:
 
/BH uden H
 
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 21:26
Det er da noget så pisse ligegyldigt om man har et alias eller om man står frem med navn, adresse, sidste gang man var på lokum osv.
Hilsen Kim.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 10:51
Hej#
 
Da jeg selv har kørt med netbiks + butik/showroom, kan jeg kun sige, at nettet gav adskellige gange flere kunder/salg end butikken.
 
Umiddelbart må man så tro, at H&H har en anden politik end flertallet. Måske er det "gamle" Big smile bestyrelsesmedlemmer der er bange for udvidelsen, da der jo med flere gange ekstra salg skal være flere "ordre" mennesker til pakning og forsendelse. Dette kræver noget plads.
 
Om der står et alias eller et rigtigt navn er vist desværre lige meget, da navnet jo også kan være falsk Ouch I hvert tilfælle her på 123nu.
 
Venlig hilsen
Thormod Thormodson
 
Også kendt som Kim LOL
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 11:42
Citat: kikophil

Hej#
 

Da jeg selv har kørt med netbiks + butik/showroom, kan jeg kun sige, at nettet gav adskellige gange flere kunder/salg end butikken.

 

Umiddelbart må man så tro, at H&H har en anden politik end flertallet. Måske er det "gamle" Big smile bestyrelsesmedlemmer der er bange for udvidelsen, da der jo med flere gange ekstra salg skal være flere "ordre" mennesker til pakning og forsendelse. Dette kræver noget plads.

 

Om der står et alias eller et rigtigt navn er vist desværre lige meget, da navnet jo også kan være falsk Ouch I hvert tilfælle her på 123nu.

 

Venlig hilsen

Thormod Thormodson

 

Også kendt som Kim LOL


Hej Thormod, øh nej Kim

Hvilken grejbutik var det?

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 11:58
Hej Lasse
 
Der er personlige uafsluttede årsager til, at jeg er nødt til, at holde "den" ind til kroppen. Jeg kan dog nævne, at bare dèt, at holde hjemmesiden updatet (eller næsten) krævede en fuldtidsmand alene. Netsalget overgik dog langt denne "udgift", så H&H bare kom i sving. Det kræver nok en større varevogn og nogle ekstra folk, men det er godt givet ud.
 
Mvh. - Kim -  
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 12:25
Jeg synes at Heinz har ret.  Personligt tager jeg ikke anonyme personer alvorlig.
At mange så gemmer sig bag alias er noget helt andet, men jeg tager det som udtryk for, at de ikke tør stå ved egne meninger. 
Eksempelvis får man ikke et læserbrev i en avis hvis man ikke står ved sit navn.  Det er god latin også i det 21. Århundrede .
Sagt i en mere kontant form, så er der ikke meget "mandfolk" over at udgyde meninger om dit og dat og så gemme sig som en anden bangebuks Smile

Ovenstående skrevet med glimt i øjet he he Tongue

Forsat god weekend fra
Niels Åge Skovbo
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 13:14

Jeg tror at de mange grejbutikker på nettet, er et udtryk for, at der er mange som gerne vil gøre storkøb - UDEN MOMS -.. Deres missioner er, med andre ord,

kun at sandsynligøre, at de driver en virksomhed.

Men, at jeg stadig ikke kan gå ind på en side som f.eks gofishing uden at menuerne vælter frem henover hinanden er mig en gåde. De store sites burde være kompatible, men det synes ikke altid at være tilfældet(har forsøgt alverdens opgraderinger, men det grundlæggende problem er nok vistaThumbs Down )
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 13:17
Citat: kikophil

Hej Lasse
 

Der er personlige uafsluttede årsager til, at jeg er nødt til, at holde "den" ind til kroppen. Jeg kan dog nævne, at bare dèt, at holde hjemmesiden updatet (eller næsten) krævede en fuldtidsmand alene. Netsalget overgik dog langt denne "udgift", så H&H bare kom i sving. Det kræver nok en større varevogn og nogle ekstra folk, men det er godt givet ud.

 

Mvh. - Kim -  


Hej Kim

Altså ingen af de Sjællandske grejbutikker Eller også havde den et rimeligt ringe salg i showroomet
Den ene af H&H's butikker er nabo til posthuset, og ved at de da tidligere har stort set haft en ansat til at rende derind flere gange om dagen med armene fulde...

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 13:30
He he Lasse - jeg spiller en del poker på nettet - så måske har du ret. Jeg kan dog sige, at der "dæleme" var gang i den fysiske forretning, det var til tider "sild i tønde" - oh boy Big smile
MHT. H&H`s bemanding kan jeg vel kun sige, at 1 mand langt fra kan håndtere de antal forsendelser der kommer med en udvidelse via netsalg. En rigtig god netside og et ordentligt læs proforma visitkort delt rundt, vil helt sikkert langsomt men sikkert, hale en stor skare af kunder til, som de ikke tidligere har haft i "nettet".
 
Mvh. - Kim -
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2012 kl. 19:28
En stærk hjemmeside, og i særdeleshed med grejsalg, kræver nok at en given butik har en it-nørd i staben.
Kombinationen af netsalg, butiksalg og lagerbeholdning er ikke noget man bare laver som venstrehåndsarbejde.
Ihvertfald ikke hvis man vil have glade kunder, så man ikke bliver hængt ud på diverse lystfiskerfora Wink.
Det er altid dejligt at kunne orientere sig på nettet, men når jeg selv handler, andet end "bulk" varer - så går turen til den fysiske butik.

En opdateret hjemmeside tager rigtig lang tid, hver dag, og mon ikke HH selv er i stand til at vurdere, om det er noget de skal vægte højt?


Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Okt 2012 kl. 13:10
#Simon
 
Ja det kræver jo faktisk, at man er blæksprutte, hvis ikke forretningen er stor nok til, at kunne bære bemanding til ekspedering, lagerstyring med postaflevering og IT med netsalg, indkøb, "bogføring", konsulentbesøg etc.  
 
Det brænder først på, når feriesæsonen eller influenza tiden kommer forbi. Så skal man være 16 armet blæksprutte eller dele f.eks. ferien over længere tid. Det er så lidt sværere at dele influenzaen på samme måde LOL Man kan selvf. skære ned på åbningstiden samt leveringstiden over nettet.
 
#Lasse
Mht. H&H er det da helt sikkert en fordel for dem, at bo så tæt på posthuset. Varerne kan jo hurtigt fylde godt op. og at kunne "smug" aflevere før lukketid er jo et must for leveringstiden. Mange af varerne har jo også en størrelse/form der ikke er indpakningsvenlig eller stabelvenlig (fiskestænger, net, osv)
 
Set fra kundens side har jeg det også absolut bedst ved, at stå i butikken og "føle" grejet i hænderne, da det ikke er særligt rart, at købe varer på nettet der ikke svarer til forventningerne, og så skal sendes retur eller får en plads længst inde i hjørnet, hvor det kan stå og skamme sig he he.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Morten Bak Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mokkaz

Tilmeldt:: 02 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mokkaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2012 kl. 23:17
Efter at denne tråd har kørt en smule frem og tilbage, med deribandt ligegyldige svadaer om at 'indlægsejerne' skal være anonyme eller ej, så føler jeg det er på tide at der kommer et indlæg fra en af de ansatte i Hunters House Koncernen.

JA, os der er ansatte i Hunters House og til dels også Jagt og Fiskerimagasinet, er da udemærket klar over at hjemmesiderne er forældede. Det er dog ikke noget, vi som sådan, kan gøre det store ved. Hjemmesidernes design er dikteret fra ejerens side, og så længe denne er tilfreds med funktionaliteten, brugervenligheden samt designet, bliver der næppe lavet noget synderligt om.

Etableringen af en Facebookside, skal kun ses som et forsøg, fra de ansatte i specielt de to Hunters House butikker, på at give en bedre service og synlighed for vores kunder. Betragt det som en ekstra service.

Når dette er sagt, er der ingen tvivl om, at hjemmesiden www.huntershouse.dk ikke er af 'state of the art' typen, men trods alt er relativt overskuelig at navigerer rundt i. Designet og hvor vidt man bryder sig om det eller ej, er vel i sidste ende en subjektiv ting.

Årsagen til den ikke eksisterende online bestilling 'put i kurven - og betal' netbutik er, at ejeren sætter stor pris på så personlig betjening som muligt. Derfor tager vi også hellere end gerne en telefonsamtale, eller en mailkorrespondence, end en 'bestilling i kurven' ordre. Hunters House og Jagt og fiskerimagasinet sætter med andre orc, den personlige betjening, rette rådgivning og kontakten til den enkelte kunde højere, end nødvendigvis en komplet profit maksimering.

Der er  altid plads til forbedringer, men hvis man mangler et af vores mange gode tilbud - så er vi jo heller ikke længere væk end et telefonopkald, eller en mail. (De fleste med de så moderne smartphones- har jo nu til dags yderst nem adgang til deres mail konti, og derfor vil en bestilling per mail typisk ikke tage længere tid end en online bestilling, som oftest ikke kan klares over en smartphone...)
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2012 kl. 23:47
Jeg vil påstå at hvis du ikke har en eller anden form for online handel og/eller funktionel hjemmeside så mister du mange potentielle kunder.
 
Den største faktor som jeg selv ser det:
Folk er blevet vant til at sidde i deres stue og finde varer online, derefter sammenligner de priser osv.
Hvis en given butik ikke "viser" at de forhandler dette produkt, med eller uden priser (bedst med prisangivelse) så bliver de sandsynligvis sprunget over.
Jeg tror mange, inklusiv mig selv ikke gider ringe rundt til mange forretninger hvis man allerede har fundet varen andetsteds, medmindre det er højst nødvendigt.
 
En anden ting man ikke skal undervurdere er at mange folk, igen inklusiv mig selv meget gerne handler online hos butikker som samtidig har en fysisk butik.
Muligvis "gider" man ikke køre derhen for at købe varen, men i tilfælde af fejl og mangler er det altid rart at kunne aflevere fysisk frem for at skulle sende frem og tilbage.
 
Der er selvfølgelig også mange andre faktorer der spiller ind, og man behøver ikke ikke gå bankerot fordi man vælger en mere gammeldags politik, men jeg tror i de fleste tilfælde ville det kunne betale sig at bruge penge på en professionel hjemmeside, det er ikke altid så dyrt som folk tror hvis man kontakter en IT studerende eller nyt firma som er sulten efter kunder.
Et nyt problem opstår så selvfølgelig når man skal til at opdatere priser, fjerne eller tilføje produkter og ingen ved hvordan Wink
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres