Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

montering contour roam under fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: montering contour roam under fiskeri
    Sendt: 13 Okt 2012 kl. 10:11
jeg har bestemt jeg vil prøve et contour roam til at filme under fiskeri..

men er interesseret i at høre hvordan andre har haft deres monteret for at filme fiskeriet..

det skal bruges ved åen både når der fiskes flue og spin..

med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2012 kl. 10:23
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2012 kl. 11:01
Fandt lige et par klip på youtube, hvor folk viser hvordan deres kamera er monteret.

Måske det kan give noget inspiration Video

Og denne

Håber at det kan bruges.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2012 kl. 19:19
tak for links..

havde godt set dem fra actionvideo, men faldt tidligere i dag over et chest mount til contour roam..

så må søge noget mere på nettet, ser ud til der er mange muligheder derude..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2012 kl. 21:19
Alt kan laves med lidt finger snilde og kreativitet, så det er bare med at lægge hovedet i blød. Medmindre man kan finde alternativet for penge. Held og lykke med optagelserne Wink
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2012 kl. 21:25
René, drop nu købet og spar lidt op til babyen istedet. Det ender jo alligevel på auktionen, nu når du fortryderBig smile

Også køb et Gopro hero 2 brugt, de findes nok til en god pris næste år. Du ved jo hvad der sker, når man vælger det næst bedste. Så hellere spar pengene og køb det bedste til at starte med, det er billigst i længdenThumbs Up
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 08:48
Jan-->>
jeg er nu overbevist om jet bliver glad for dette kamera..

det virker udemærket til mit behov, og filmene er i en okay kvalitet.. så det kan godt gå an..

har jo prøvet og købe et hjul hvor der står verdens bedste på kassen og så sælge alligevel ;-)

med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kasper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kmha

Tilmeldt:: 02 Sep 2008
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kmha Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 14:05
Hej Rene
Jeg har selv ContourRoam.
Mit er monteret under min linekurv med surfboard beslag, og det fungerer rigtig godt.
Over vandet der har jeg der monteret på siden af min cap, og det spiller bare max:)
Ser frem til og se nogle fiskevideoer:)
__________________________
Knæk og bræk
Kasper
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2012 kl. 16:02
jeg regner med at få det prøvet på et par ture her inden sæsonen slutter, og så under elfiskeriet i Elling å..

i første omgang laver jeg nok en montering med det medfølgende og så finder jeg det chestmont i løbet af vinteren..

med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres