Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslå en god jakke ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forslå en god jakke ?
    Sendt: 11 Okt 2012 kl. 10:46
Jeg søger en god jakke til fisketuren. Jakken skal kunne holde varmen, evt med en fleeze trøje indenunder - og det skal ikke være en vadejakke, som jeg har læst er 'korte'- dvs det er en jakke i almindelig størrelse jeg søger.

Er der nogen gode forslag?
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 11:13
Geoff Anderson Dozer en fin
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 13:44
Hvor stor størrelse skal du bruge?
 
Du kan få den gamle model sammen med abonnement til fiskeavisen for 649,- men kun i S og XS, men de er store i størrelserne.
 
Til top
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 13:55
Citat: Maestro

Hvor stor størrelse skal du bruge?
 
Du kan få den gamle model sammen med abonnement til fiskeavisen for 649,- men kun i S og XS, men de er store i størrelserne.
 


Har godt luret det gode tilbud - desværre skal jeg nok normalt have en XL for at være sikker på at kunne være der. Smile
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 14:11

Øv, jeg troede lige jeg havde et link til sportdress, hvor de havde jakken incl flecetrøje til 499,00 jeg har selv købt et sæt i xxxl; men et tjek viste at disse størrelser var udsolgt idag!

Ivan.
Til top
Brian Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Brian Johansen

Tilmeldt:: 08 Sep 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 16:57
http://www.effektlageret.dk/product/pro-logic-max4-thermo-armour-pro-jacket-4661/

En dejlig varm jakke ;-)
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
palm79

Tilmeldt:: 13 Jul 2011
Geografisk: odense c
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér palm79 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 17:29
hejsa så ville jeg helt sikkert købe den nye fra simms prodry gore-tex den holder dig helt sikkert også tør, og det er jo en vigtig ting når man er ude...
har haft mange andre jakker men simms er det eneste der er helt vandtæt
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 17:37
Simms Guide Jacket best buy ->
http://www.tackletour.com/reviewsimmsguide.html Wink
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 20:05

Har en dozer 1  og dozer 2 fra geoff anderson og de er testet i rigtigt regnvejr.  vil nærmere kalde det skybrud. hvis man vil ha en jakke der spiller max i dårligt vejr ja så må det være en dozer.Eneste minus jeg har at sige om jakkerne er der hvor ærmet lukker tæt om håndledet synes det er lavet lidt åndsvagt da det giver problemer med at tage jakken på fordi man selv kan vælge om ærmerne skal bruges eller ikke bruges. De burde være syet hele vejen rundt så man ikke kan få hånden uden om ærmet.

Til top
Henrik Schytte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hschytte

Tilmeldt:: 07 Aug 2012
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hschytte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 20:35
Hvilken er så bedst? Simms eller Geoff ?

Ved godt det kan være svært at vurdere. Var lige i butikken og prøve doser 3, og det var en god kvalitet. Jeg prøvede en medium, men ærmerne ' trak sig op' når jeg strakte armene fremad, så jeg skal nok have en large.
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2012 kl. 21:42
http://www.fisknu.dk/product/ron-thompson-ontario-jakkefiskevest-6047/

Den her er også dejlig varm og med mange lommer! :-)
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2012 kl. 00:03
Simms Pro Dry er en rigtig god skaljakke der går ned over røven.. alting er gennemtænkt med undtagelse af de manglende fleecelinede lommer. Jeg synes at Geoff Anderson er alt for dyrt taget materialer mv. i betragtning og det sidder ikke særlig godt. Simms er også lige kommet med den nye Bukley jakke som har goretex samt primaloft isolering - den er ikke kort som vadejakkerne. Billigere alternativ til ProDry og samtidig isoleret :)
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2012 kl. 00:07
Hvis den ikke skal fungere som regnjakke vælg en softshell.. mere åndbar og behagelig at gå med.
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2012 kl. 06:00

Synes dozeren er ret åndbar mere en mine softshel jakker ,men dem er der jo heller ikke udluftning

Til top
Christian Sundfisker Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
cfer

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2012 kl. 21:04
Kinetic Godspeed er super. Og den er lang så den når ned om enden. Fik min anbefalet af Henrik fra Ballerup Fiskemagasin og har ikke fortrudt købet en eneste gang.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres