Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tica Cetus 500GV

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders Leth

Tilmeldt:: 01 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders Leth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tica Cetus 500GV
    Sendt: 04 Okt 2012 kl. 13:27
Nogen som har erfaringer med dette hjul?
Skal evt. bruges på en 7,1 fod Troutissimo med kastevægt 0-7 gram.
Vh.
Anders Leth
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2012 kl. 14:50

hvor kan det købes og hvad er prisen jeg har en ven som har og fisker med et af cetus modelerne i 10år nu  og det køre stadig godt har selv købt to cetus hjul her på siden brugt og dem er jeg os glad for dog vil jeg gå op i et str 1000 til 7,1fods troutissimo stangen da det virker for lille med et str.500 og du får mere ud af at bruge et str.1000 hjul på stangen

k&b
christian t.
Til top
Anders Leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders Leth

Tilmeldt:: 01 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders Leth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2012 kl. 19:34

Hej Christian,

Jeg har købt hjulet hos JC Fiskegrej og Fritid. Valgte et str. 500 med 100 m. fletline, og synes det passer godt på stangen:)
Vh.
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2012 kl. 23:24
Jeg har et Cetus 500 (sikkert en lidt ældre model?) som kører ganske fortrinligt når det kommer ud og se vand; hvilket dog ikke sker så ofte mere pga. fluestængerne...

Eneste minus jeg har haft ved hjulet er, at det har tendens til at slå bøjlen over i kastet, hvis håndtaget står i forkert position, som det kendes fra en række hjul med enkelthåndtag. Husker man at stille bøjlen/håndtaget rigtigt volder det ingen problemer og kører problemfrit. Skal vist også snart have noget nyt ultra tynd flet på det igen, så det er klar til nye UL udfordringer på den korte 4,6' stang :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres