Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri fra Kronborg pynten

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri fra Kronborg pynten
    Sendt: 28 Sep 2012 kl. 19:43
Jeg sad lige og snakkede med en af mine venner omkring fiskeri fra Kronborg pynten, og han mente, at det var blevet forbudt, at lystfiske fra pynten, er der nogen som ved om det er korrekt...?

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dak93

Tilmeldt:: 13 Aug 2012
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dak93 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2012 kl. 20:34
Det mener jeg ikke det er. Var der oppe for 14 dage og der var flere som stod der, samt har der været flere herinde på forummet som har været der. Så det tror jeg ikke
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2012 kl. 20:36
Nils - Nu troller du igen.. Brug dog google i stedet for at søge opmærksomhed her
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum