Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ultimative gedde steder nær randers ??

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ultimative gedde steder nær randers ??
    Sendt: 24 Sep 2012 kl. 14:14
Nogle der har nogle gode forslog til godt geddefiskeri nær randers? helst inden for de 15km
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 14:16
Gudenåen skulle være god
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 14:19
Gudenåen fra motorvejsbroen og ned af til Regnskoven.
Dronningborg bredning.
Nørreåen
Fussingø sø.
Øster bjerregrav moserne.

Og alle de små " hemmelige " steder som ikke bliver fortalt :D
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:09
okay tak for svarene, fussing sø skal man ha dagskort til søen ?
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:19
Jeg kan faktisk ikke lige huske reglerne omkring fiskeri i søen, da det er mange år siden jeg sidst har prøvet. Men mon ikke world wide web kan hjælpe :)
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:23
nej der er nok ikk andet for en at søge mig frem til det :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Steen Lindkvist Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lindkvisten Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland. Å, sø, mose, kyst både spin og flue
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindkvisten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:30
Hej Nikolaj

I Fussing Sø kan du fiske, hvis du er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund:

http://www.sportsfiskeren.dk/kontante-fordele/b%C3%A5d-p%C3%A5-fussing-s%C3%B8


Fiskeriet lukker 31. oktober og åbnes igen 1. maj.


Knæk & Bræk

Steen Lindkvist Nielsen
Hadsten Lystfiskeriforening


Redigeret af Lindkvisten - 24 Sep 2012 kl. 15:30
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:32
Ja okay, Madammen er sat til at føde om en uges tid så det bliver nok min sidste tur lige forløbigt :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 15:45
Der er nogle rigtig fine moser mellem Auning og Pindstrup. Specielt de to store søer nærmest Pindstrup er gode til gedder. Jeg aner ikke hvem der har fiskeretten. Jeg har fisket der i 25 år uden at møde en sjæl....
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 16:20
Tak mads , det tror jeg at jeg vil prøve , det lyder fredeligt , kan du ikk smide en PB med en lille rutevejledning , Det kunne være lækkert ihvertfald :)

En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
jan poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nofishtobig

Tilmeldt:: 22 Aug 2011
Geografisk: aarhus
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nofishtobig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 19:07
Hvis du har flydering er stykket fra roklubben og ned til broen ved regnskoven super fint.....og der er et styk stilleståndene vand ved broen ved regnskoven hvor jeg har taget en del 10+ gedder så kan varmt anbefales
Mvh.

Redigeret af nofishtobig - 24 Sep 2012 kl. 19:08
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 21:08
Citat: Rasmus Bech



Og alle de små " hemmelige " steder som ikke bliver fortalt :D



Ja sku! En lille lækker sø med en MOONSTER gedde og store aborre, mere bliver der ikke sagt herfra!


Hvis vi holder os til emnet. Er der fisk i Gunnerup mose(r) et par km fra Assentoft??
Til top
jan poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nofishtobig

Tilmeldt:: 22 Aug 2011
Geografisk: aarhus
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nofishtobig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2012 kl. 22:03
Citat: Skurken90

Citat: Rasmus Bech



Og alle de små " hemmelige " steder som ikke bliver fortalt :D



Ja sku! En lille lækker sø med en MOONSTER gedde og store aborre, mere bliver der ikke sagt herfra!


Hvis vi holder os til emnet. Er der fisk i Gunnerup mose(r) et par km fra Assentoft??
 
For nogle år siden havde vi et fint fiskeri i gunnerup mose så ja der var nogle fine gedde madamer....men ved ikke hvordan det ser ud idag da jeg er flyttet til indonesien og gedden er skiftet ud med baracuda LOL
 
Mvh.
Til top
jan poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nofishtobig

Tilmeldt:: 22 Aug 2011
Geografisk: aarhus
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nofishtobig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 04:38
Hvis du er interresert har jeg nogle super stede i århus og omegn og har os en del i silkeborg og omegn og nr. snede og omegn....som stort set ikke blive fisket (ja flere som ikke blive fisket og den ene er nok dk"s bedste gedde sø altid mer end 10 gedder på land) da der ikke er mange der ved hvor gode der er.....og da jeg ikke selv fiske der mere da jeg er flytte til indonesien kan jeg jo godt røbe det til dig Wink......men skriv en pm hvis det var noget.....da jeg er bange for NRE. skulle finde dem og gaffe alle gedderen hahahahah Tongue
Mvh.

Redigeret af nofishtobig - 25 Sep 2012 kl. 04:46
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 06:07
Citat: nofishtobig

.men skriv en pm hvis det var noget.....da jeg er bange for NRE. skulle finde dem og gaffe alle gedderen hahahahah Tongue
Mvh.



LOLLOL
LOL
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 06:13
Rasmus Bech:

Er du sikker på at der stadig er liv i Bjerregrav moserne? Jeg har været derude et par gange uden at mærke et lille hug. Måske også bare mig der ikke har været heldig?
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 08:08
Citat: MBM

Der er nogle rigtig fine moser mellem Auning og Pindstrup. Specielt de to store søer nærmest Pindstrup er gode til gedder. Jeg aner ikke hvem der har fiskeretten. Jeg har fisket der i 25 år uden at møde en sjæl....


Shhhhhhh shhhhhh Mads :)

Jeg har snakket med dem der har jagten derude, og de er ikke specielt vilde med at der kommer en masse og fisker der. Giver dem lidt bestikkelse hver år i form af rødvin eller lign.

Husk at det er en rigtig dårlig ide bare at fiske uden at spørge om lov. Har efterhånden fisket derude siden jeg var bette knejt.

Rasmus


Redigeret af Rasmus Bech - 25 Sep 2012 kl. 08:14
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 08:15
Citat: Skurken90

Rasmus Bech:

Er du sikker på at der stadig er liv i Bjerregrav moserne? Jeg har været derude et par gange uden at mærke et lille hug. Måske også bare mig der ikke har været heldig?


Det skal jeg ikke kunne sige, fisker ikke rigtig derude mere, det er mange år siden sidst.
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 08:48
@Rasmus
Så kan du jo lige sende et navn eller nummer til på de jægere til Nikolaj. Så kan han jo prøve at bestikke sig til at få få lov....
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 09:04
Citat: MBM

@Rasmus
Så kan du jo lige sende et navn eller nummer til på de jægere til Nikolaj. Så kan han jo prøve at bestikke sig til at få få lov....


Jeps, eller tage ham med derud en dag :)
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 09:50
Det ville da være nummer et :-)
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 17:59
Du behøver ikke betale for fodt geddefiskeri i området.
Det frie fiskeri i Gudenå er en ældgammel ret, som kun kræver et statsfisketegn.
Det går fra Randers opstrøms til den gamle laksegaard, og her er fint med gedder.
Men prøv også Randers fjord, hvor du kan finde helt, ørred og laks. Kortene finder du her:
http://www.dagkort.dk/?p=assoc&assoc=56
Hvis du gider hente en fin lille jolle til det fiskeri kan du hente den hos mig. 20 km fra Skanderborg. Gratis.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 18:37
Nu skal jeg lige forstå mig helt ret laust, siger du at du har en jolle jeg kan hente altså gratis ? :) 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 19:57
Ja, altså til låns. 
F.eks. for en uge. Og den er ikke stor, godkendt til tre men indrettet til to. Der hører trailer og diverse udstyr med som to selvoppustelige redningsveste og mere.
Jollen er ny og med en fin lille 4-takt motor.
Skriv på laust@nlsns.dk. så kan du få billeder. Så skal jeg svare dig mere.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2012 kl. 23:00
Lyder fandme lækkert laust, den skal jeg ha i baghovedet

En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
rasmus petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rasmuskok

Tilmeldt:: 17 Jun 2011
Geografisk: egå
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmuskok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 12:08

Hej Jan. jeg fand en gammel tråd hvor du anbefalede nogle moser søer nær århus, jeg kunne vildt godt tænke mig nogle nye gedde spots. Har mest fisket gudenåen, randers, brabrandsø, silkeborg søerne.

Håber du kan hjælpe..
mvh Rasmus
28181999
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres