Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saksild Strand

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Vad Dyrendom Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2012
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Saksild Strand
    Sendt: 19 Sep 2012 kl. 09:53
Hej fiskerivenner!

Min bror og jeg overvejer en fisketur til Saksild Strand her i weekenden en gang. Vi har tænkt os at fiske med vaders og gerne tidligt om morgenen, da jeg er lidt en sucker for solopgang over Århus Bugt om morgenen... Wink

Jeg ville høre om nogen af jer garvede fiskere har erfaringer med kystfiskeri ved Saksild Strand? Om I fisker med noget specifikt agn? Og om alle andre faktorer der kan hjælpe os med at få nogle fisk på krogen.

Det er mit første inlæg på sitet og I har sikkert hørt det en miliard gange før, men jeg håber alligevel at der er nogen af jer som er interesserede i at hjælpe.

På forhånd tak.

Rasmus
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 13:57
Jeg har ikke fisket ved saksild strand, men ved at der ikke er særlig godt. Tag heller ca. 4 kilometer nord på ved kysing strand. Vis i vil fiske ved kysing strand så fisk med bombarda og flue. Reje fluer er rigtig gode der. Blink kan også gøre det.
Til top
Rasmus Vad Dyrendom Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2012
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 15:01
Kysing Strand siger du? Wink Det prøver vi sgu i stedet for så! Hehe.
Og så med bombarda og flue. Det er sådan vi kan li' det! Det skal helt sikkert prøves i weekenden.
Tak for svar Anders.
Rasmus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres