Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Ruben Jepsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rjep Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rjep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline waders
    Sendt: 15 Sep 2012 kl. 10:58
Så er tiden kommet til at jeg skal have skiftet mine åndbare waders udSmile, har kigget på en del af Guidelines produkter er der nogen der lidt erfaring med dette mærke?
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 11:17
Jeg har haft guideline i et år nu og er super glad for mine - kan varmt anbefale dem. Før havde jeg orvis og må sige jeg syntes guideline sidder meget bedre, på mig i hvert fald. 
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 13:18
Jeg har guideline alta v2. Og de sidder perfekt og de er super lækre at have på. :-) 
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 14:05
tjek lige Taimen.com før du køber. De har top kval i ejen mærke + de køre med tilbud pt...
http://www.taimen.com/da/dk/product/taimen-master-ii-cnv-waders_5877/93019
 
 
Har dem selv og de er top kvalitet
simms stil uden pis spar penge mange penge Wink
5 dags tid så har du dem hjemme Big smile god service
 


Redigeret af Mallow - 15 Sep 2012 kl. 14:05
Til top
Ruben Jepsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rjep Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rjep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 15:07
Hvad med reklamations ret når det er i udlandet, det  kan jo godt være noget bøvl hvis du skal sende frem og tilbage mellem Dk og UkShocked
Til top
Ruben Jepsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rjep Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rjep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 15:09
Hvad med reklamations ret, det kan jo godt være noget bøvl hvis der skal sendes frem og tilbage mellem Dk og UkShocked
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2012 kl. 20:05
De er fra Polen jamen så gå der vælg ikke mere tid ind det tager af sende det frem og tilbage +- jeg har snakket med dem over mail vis der var noget problem ville de bytte til ny dog ikke vis det er selvforskyldt selvfølgelig, men er sikker på de er til at snakke med Wink Jeg kan kun sige hvad jeg har oplevet med dem og det var positivt og go service samt meget meget god kvalitet på de Master II CNV waders Thumbs Up
Til top
Ruben Jepsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rjep Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rjep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2012 kl. 17:47
Jamen det lyder da interresant, jeg synes da i hvetrfald at hjemme siden har nogen rigtig gode tilbud Wink Har du handlet der op ofte?
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres