Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Powerbait

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Powerbait
    Sendt: 10 Sep 2012 kl. 19:55
Nogle der har erfaring med de nye natural scent hvidløg,blod worm,krebsdyr,salmen egg, i put &take søerne
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 19:57
For det første er de ikke nye Embarrassed

Krebs og hvidløg er godt, men den "nyere" med foderpille smag er absolut numero uno Thumbs Up
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:25
foderpille ? dem har jeg ikke set, giv mig et link
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:27
Du kan søge efter dem på google :)
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:37
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:58
Jeg har fanget mange fisk på powerbait natural scent., jeg har dog ikke prøvet hvidløg. 
Om det er bedre end det almindelige skal jeg ikke kunne sige for det fanger jeg også godt med fisk på Wink

Mvh Rasmus

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres