Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af fluestang/sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Køb af fluestang/sæt
    Sendt: 08 Sep 2012 kl. 23:14
Jeg er glad amatør, og har spinnefisket et lille års tid, men har nu haft lejlighed til at prøve en fluestang. Jeg vil gerne til at fiske med flue og påtænker at købe et begyndersæt men har heller ikke lyst til at købe noget jeg bliver ked af efter et par gange. Så hvad er et godt køb ? Jeg forestiller mig efter at have læst lidt at jeg køber en 9 fod stang i klasse 6 ? Og så et fornuftigt hjul og WF Line ? Mit umiddelbare buget er 2000kr for hjul og stang, fluer og Liner ikke inkluderet.
Så har nogen et godt bud ?
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 23:30

Hej Bjarne

Tfo Bvk har stort set kun fået roser herinde på forum og andre steder. er på tilbud i salmonfly i denne månede,
og så ellers bare finde et billigt hjul til at holde line kunne være et vision deep, tror det er et fint hjul til prisen
 
mvh Karsten
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 02:37
Hej Bjarne