Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af fluestang/sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Køb af fluestang/sæt
    Sendt: 08 Sep 2012 kl. 23:14
Jeg er glad amatør, og har spinnefisket et lille års tid, men har nu haft lejlighed til at prøve en fluestang. Jeg vil gerne til at fiske med flue og påtænker at købe et begyndersæt men har heller ikke lyst til at købe noget jeg bliver ked af efter et par gange. Så hvad er et godt køb ? Jeg forestiller mig efter at have læst lidt at jeg køber en 9 fod stang i klasse 6 ? Og så et fornuftigt hjul og WF Line ? Mit umiddelbare buget er 2000kr for hjul og stang, fluer og Liner ikke inkluderet.
Så har nogen et godt bud ?
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 23:30

Hej Bjarne

Tfo Bvk har stort set kun fået roser herinde på forum og andre steder. er på tilbud i salmonfly i denne månede,
og så ellers bare finde et billigt hjul til at holde line kunne være et vision deep, tror det er et fint hjul til prisen
 
mvh Karsten
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 02:37
Hej Bjarne
Et godt bud kunne være, at du slet ikke køber noget du ikke har prøvet først. Dertil at du gør dig klart, hvad skal du bruge stangen til kyst eller å samt hvorfor skal det være en klasse 6 og hvorfor en wf line.
 
En god start på fluefiskeeventyret er, at man får et stykke værktøj i hånden, som man bare frydes over og glæder sig til næste kast. At det så samtidig æstetisk er smukt, så man gider skylle og rengøre efter en fisketur - så begynder det at køre.
 
Det vigtigste er således dit linesetup. Har du en dyr fin stang og et dårligt linesetup - ja så bliver oplevelsen dårlig uanset stangen er fin. Skal jeg være grov kan man påstå, at et godt linesetup får enhver stang til at kaste godt.
 
Dertil kommer, at hvordan man som kaster oplever en stang, afhænger i høj grad af manden/kvinden der kaster, altså kastestil, erfaring m.v.
 
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der afholdes til tider kastekurser, åbenhus arrangementer m.v. hvor man hos de forskellige grejpushere kan prøve forskellige stænger. Du kan sikkert også prøve forskellige stænger inden køb i flere forretninger osv. Ellers bland dig lidt med fluefiskere og prøv om du ikke kan prøve deres stænger. Det er den eneste måde du reelt kan starte med noget, du ikke efter et par gange bliver ked af.
 
Men ellers findes der et hav af gode stænger til en billig penge hvis vi taler nyt. F.eks. A. Jensen, Lawson m.fl. - her får du meget ny stang for 1000 kr.
 
Man skal da være et skarn og kalde en tfo bvk for en begynderstang - men er du til nyt, tingene skal bare spille samt det er til kysten - er Karstens anbefaling på stang og hjul da helt fin og gider du trille et par hundrede meter ned ad gaden fra Salmon Fly til Sportsdress, ja så har du allerede sparet 100 kr. på hjulet.
 
Men jeg skal da garantere dig, hvis du kan klare dig med brugt kan du her på siden købe meget stage for 500 - 1000 kr. til tider f.eks. Vision GT Four Seatrout, som er en stang til ca. 2500 kr.
 
En af mine venner har købt et fluesæt komplet her på siden til kr. 1500 kr. brugt (fisket 2 timer) med en nypris på ca. 5500 kr. Men han vidste også hvad han gik efter og det ved du jo ikke helt.
 
Derfor prøv først og køb bagefter.
 
Du skriver du har spinnefisket en tid - men har du prøvet forskellige spinnestænger vil du også vide, at de er forskellige samt det således er smag og behag i forholdet til den enkelte. Sådan er det også med fluestænger.
 
Jeg har selv været med i mange år og troede engang, at jeg kunne købe mig et et godt kast - altså ikke mindre end en dyr Sage stang o.l. til 5 kilo rækkede, da man nødig skulle gå ned på udstyret, som man siger. Men jeg er med årene blevet klogere og lidt fattigere - kaster mindst ligeså godt med en stage til 1000 kr.
 
Hvis du vil bruge en wf line bør du prøve f.eks. en rio outbound, loop opti o.l - her er der tale om velberygtede wf liner, der giver en særlig kasteoplevelse.
 
Men som sagt Bjarne, det er med fluestænger som med kvinder - en svær sag at udtale sig om, svært at forstå til tider, når man ser hvad en mand kommer slæbende med og hver mand sin smag (heldigvis).
 
Håber du finder den rette en dag - jeg søger stadig og har prøvet mange gode, få rigtig gode og har fået en masse erfaring på godt og ondt - mest godt i dette ræs.
 
Skal du bruge stangen til kysten og er du mest til godtvejrfiskeri er en # 6 et udemærket valg. men vil du være mere allround ville jeg nok vælge en #7, hvis du kun skal have en fluestang som suplement til spinnestangen.
 
Bor du i København kan jeg godt hjælpe dig lidt i gang, da jeg kender en masse der gerne lader dig prøve en stage eller to samt giver et par staldtips eller to - uden det koster noget. Fluefiskere er sgu nogle flinke nogen, ihvertilfælde dem jeg kender.
 
Pøj Pøj og så bare igang.
 
Jan HagenSmile
 
P.S: Velkommen til en spændende verden. På et mere teoretisk plan bør man starte i den modsatte ende af fluestangen, altså, hvilken str. flue vil jeg smide ud i vandet, herefter vælge en flueline der magter opgaven med et godt turnover og til slut vælge en fluekæp, der magter at kyle denne flueline ud i vandet.


Redigeret af JH - 09 Sep 2012 kl. 03:18
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 05:23
Hej Bjarne.

Kig engang her: http://www.looptackle.se/website1/1.0.1.0/891/1/

Disse sæt anvender jeg til mine kurser, og de har en rigtig god kvalitet, kaster langt og let og som du kan have glæde af i flere år.Wink

Butiksprisen er 1995,-
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 07:32
Hej Bjarne.
 
Jeg vil som Karsten også anbefale en BVK, måske en #7 alt efter hvor du skal bruge den.
Jeg har selv en BVK #6 som jeg mest bruger på kysten, har også en Orvis T3 #7  som jeg bruger når det blæser lidt. På hjulet sidder en Rio Outbound Short, det sæt kan du som begynder sagtens lære at kaste med, da stangen arbejder meget harmonisk.
Stangen vokser med opgaven, så du ikke behøver at skifte når du bliver mere rutineretWink
Hvis du køber en ny, så får du livstidsgaranti.
 
Vh.  IJ
 


Redigeret af IvanJeppesen - 09 Sep 2012 kl. 09:56
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 09:27
Citat: Michael Ladefoged

Hej Bjarne.

Kig engang her: http://www.looptackle.se/website1/1.0.1.0/891/1/

Disse sæt anvender jeg til mine kurser, og de har en rigtig god kvalitet, kaster langt og let og som du kan have glæde af i flere år.Wink

Butiksprisen er 1995,-

Hej Michael
Hvorfor laver i ikke custom skydehover mere til enhånds? Det savnes tror jeg fra #4-? I flyd og S/I. #4 er nogen begyndt at lege med på kysten. Trenden går mod helliner og de er også dejlige, men mange er mere til skydehoveder på kysten. Det er nu engang fedest, blot at gribe i lommen og hive et andet skydehoved frem, hvis fiske forholdene kræver det. Der er selvfølgelig flere penge i at sælge flere helliner og hjul. De helt gamle Loop Custom fra starten, er efter min mening aldrig blevet matchet siden. Hvis de bliver lavet igen siger jeg ....jow tak

I vores nye forening (djursfluefiskerforening.dk) er vi 40 medlemmer, som kommer fra hele Djursland ind mod Aarhus til Randers og vores nordligste medlem i Hobro. Vi har ikke påvirket hinanden til en bestemt tendens, men på alle de fællesture vi har haft på kysten, har jeg kun set skydehoveder, med en enkelt undtagelse.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 15:10
i følge Göran Andersson er der skydehoveder til eenhånds på vej, jeg tror de er i kataloget/websiteén men er ikke kommet endnu
Hans Lindegaard

Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 15:49
Hej Jesper.

Du kan tro at vi har diskuterer nogle gange hos LOOP om vi skulle "relancere" LCE linerne.
Det er muligt at de kommer igen på et tidspunktWink

Men nu må jeg lige mane "rygter/gisninger" til jorden inden de får for meget fart på (rygter har en tendens til at spredes hurtigere end sanheden)Confused

Der kommer nye kystliner til det Nordiske marked, men altså som helliner, de er lige rundt hjørnet. De kommer i Flydende & Flyd/Intermediate, med klar gennemsigtig coatning med farvet kerne Wink

Der kommer også en ny version af Opti Stream Clear Intermediate, også med farvet kerneWink

Der kommer også Varmtvandsliner til vores Cross S1 Flatsmann stænger, i Flydende og flyd/intermediate og begge i klar gennemsigtig CoatningWink

Og jeg skal nok (om kort tid) beskrive dem med alle korekte oplysninger, klasser/materiale/længde/vægt/pris/hvor og hvornår de kan fåésBig smile

Jeg ved at mange foretrækker skydehoveder til enhåndsstænger, men i dag kan vi altså få vor producent til at fremstille helliner der har stor lighed med skydehoveder og som går ned i 0,29 runn.line, de kaster langt som et skydehoved og falder mere jævnt, og så har de ikke den ofte irriterende samling der "klanker" gennem øjerne på stangen.

Dem der kun går med skydehoveder burde give sig selv chanchen for at prøve vore liner, for de er faktisk rigtig gode, og heller ikke SÅ dyre!










Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 21:22
Hej igen Jesper.

Jeg skal måske lige huske at nævne at JAFI i Viborg har fødselsdagsfest i næste weekend, fredag og lørdag 14+15 sept. er undertegnede der med en hel del af vore nyeste produkter, også nogle af 2013 modeller.

Jeg vil da være meget glad for at se jeres forening, eller nogle af jer på disse 2 dage, så kan i jo tage nogle af jeres "skydehoveder/stang opsætninger" med, som i mener er så uovertrufne, og prøve dem af over for vort nye "gear" måske nogle af jer vil blive meget overrasket, og skulle det udmunde i køb af LOOP grej, er jeg sikker på af JAFI folkene er til at handle med i denne weekend.Smile

Og så er der for iøvrigt rigtigt meget andet at se på hos JAFI, både indenfor Fiskeri og Jagt, ikke mindst Fluefiskeri Rejse til CUBA 2013, med undertegnedeWink
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 22:53
Hej Michael
Jeg har flere helliner, som er til kysten. De kaster vel ligeså langt som skydehovederne.....lige med undtagelse af dem, som bruger ultratynd skydeline. Personligt kan jeg eks. Godt lide en optistream (minder mig om Hvordan LCE SH kastede). Den er jo så bare kun flydende og kan ikke stå alene på mine ture. Jeg fisker ikke med poly, da det kaster pisse dårligt.
Jeg har 4 forskellige skydehoveder i lommen, til min kyststang og et hjul på stangen. Det har jeg tit haft glæde af, på for mig ukendte pladser. Et færdigkøbt skydehoved koster ca 300 kr. Det er rundt regnet 1200 kr. Desuden kan man tit klippe gamle eller billige liner til. Det vil mindst blive dobbelt pris med helliner + flere hjul, som jeg skal have i lommerne. 

P.s da vi lavede løkker på LCE liner i 90'erne, skraldrede de ikke igennem øjerne, som de færdige løkker idag. Jeg havde vel ca 20 cm blottet kerne på mine samlinger. Kærnen var stærk på de liner.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 23:36
Hej Jesper.

Jamen jeg vil da give dig ret i at en skyde/runn.line og 4 skydehoveder er den billigste løsning, men nu skal du jo heller ikke holde det op mod 4 helliner og 4 hjul, for at fiske, for det tror jeg er langt de færreste der bringer med på fisketuren. Og en helline kan jo altså også skiftes med et øje i enden, fuldstændig som et skydehoved, den er jo bare længereWink

Læste du ikke at jeg skrev Opti Stream kommer i Clear Intermediate?Sleepy

Og så har det (hidtil) fra vort firma været et spørgsmål om efterspørgsel ang. skydehoveder / kontra helliner. Som stadigvæk på mange andre og meget større markeder er det mest efterspurgte. (Nok mest fordi de ikke forstår det med skydehoveder, forstå det eller lad være)Confused

Hvad angår kernen på alle vore enhåndsliner/runn.line 0,29 så er de FULDSTÆNDIG det samme som i de glade 90er. Altså flettet DACRON med 20 LBS. Brudstyrke, så lav du bare alle de "gamle øjer", og så håber jeg i øvrigt at se dig i Viborg, måske kan vi lære hinanden et eller andetTongue


Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 06:57
Citat: Michael Ladefoged

Hej Jesper.

Jamen jeg vil da give dig ret i at en skyde/runn.line og 4 skydehoveder er den billigste løsning, men nu skal du jo heller ikke holde det op mod 4 helliner og 4 hjul, for at fiske, for det tror jeg er langt de færreste der bringer med på fisketuren. Og en helline kan jo altså også skiftes med et øje i enden, fuldstændig som et skydehoved, den er jo bare længereWink

Læste du ikke at jeg skrev Opti Stream kommer i Clear Intermediate?Sleepy

Og så har det (hidtil) fra vort firma været et spørgsmål om efterspørgsel ang. skydehoveder / kontra helliner. Som stadigvæk på mange andre og meget større markeder er det mest efterspurgte. (Nok mest fordi de ikke forstår det med skydehoveder, forstå det eller lad være)Confused

Hvad angår kernen på alle vore enhåndsliner/runn.line 0,29 så er de FULDSTÆNDIG det samme som i de glade 90er. Altså flettet DACRON med 20 LBS. Brudstyrke, så lav du bare alle de "gamle øjer", og så håber jeg i øvrigt at se dig i Viborg, måske kan vi lære hinanden et eller andetTongue

Det kan da godt være at jeg springer på motorcyklen næste weekend....nu må vi se. Hvor kan man prøvekaste derinde midt i lyskrydset?


Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 07:04
Citat: sage

Citat: Michael Ladefoged

Hej Jesper.

Jamen jeg vil da give dig ret i at en skyde/runn.line og 4 skydehoveder er den billigste løsning, men nu skal du jo heller ikke holde det op mod 4 helliner og 4 hjul, for at fiske, for det tror jeg er langt de færreste der bringer med på fisketuren. Og en helline kan jo altså også skiftes med et øje i enden, fuldstændig som et skydehoved, den er jo bare længereWink

Læste du ikke at jeg skrev Opti Stream kommer i Clear Intermediate?Sleepy

Og så har det (hidtil) fra vort firma været et spørgsmål om efterspørgsel ang. skydehoveder / kontra helliner. Som stadigvæk på mange andre og meget større markeder er det mest efterspurgte. (Nok mest fordi de ikke forstår det med skydehoveder, forstå det eller lad være)Confused

Hvad angår kernen på alle vore enhåndsliner/runn.line 0,29 så er de FULDSTÆNDIG det samme som i de glade 90er. Altså flettet DACRON med 20 LBS. Brudstyrke, så lav du bare alle de "gamle øjer", og så håber jeg i øvrigt at se dig i Viborg, måske kan vi lære hinanden et eller andetTongue

Det kan da godt være at jeg springer på motorcyklen næste weekend....nu må vi se. Hvor kan man prøvekaste derinde midt i lyskrydset?


Hej Michael
Forresten, hvad bliver butiksprisen f.eks for en # 6 S/I af de nye helliner til kysten?  
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 01:26
Kunne meget nemt ende med dette sæt fra den lokale fiskebutik http://shop.janogbo.dk/fiske-saet/225-komplet-guideline-fluesaet.htm
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 08:03
Jamen hvis du har prøvet det sæt og kan lide det, så skal du da købe det. Jeg kender det ikke.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 18:21
Jeg har fået en besked med et tilbud om at købe et brugt sæt, mit umiddelbare gæt er at tilbudet er godt, men jeg har meget svært ved at gennemskue hvilke faldgruber der er, kan nogen råde eller henvise til råd ? Hvis nogen andre har et godt tilbud tager jeg gerne imod, mit samlede buget er stadigt det samme !
Til top
Niels Ryssel Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ryssel

Tilmeldt:: 27 Sep 2004
Geografisk: Greve
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ryssel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 21:33
Hej Bjarne.

Hvis du oplyser hvor du bor, er der da helt sikkert nogen herinde af "fluenørderne" der vil kunne sætte de første 10 sæt sammen, som du kan prøve, så får du en fornemmelse af hvad du skal bruge, og sikkert også guide dig lidt med hensyn til fluekastning mv.
Det kan hurtigt blive dyrt for dig, hvis du bare køber noget som du ikke har prøvet.
Jeg selv bor i Greve, og har da selv haft flere nye lovende fluekastere på besøg :-)
Vh. Niels, 56 år og har fluefisket de sidste 30.
Til top
Bjarne Harboe Siemons Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bjarne S.

Tilmeldt:: 07 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjarne S. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 23:43
Jeg bor nær Hillerød og er mobil på mere eller mindre Sjælland. Ville meget gerne ud og prøve lidt af hvert, men er en smule optaget for tiden. Men hvis det ellers passer ind så tager jeg gerne imod en indbydelse :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres