Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grilliput

 Besvar Besvar
Forfatter
Erik Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Prüsse

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prüsse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grilliput
    Sendt: 08 Sep 2012 kl. 10:08
Hej 

Er der nogen der kender denne minigrill ? God/dårlig

http://www.coolstuff.dk/Grilliput

Mvh. Erik
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 10:20
Hej, prøv evt. søgefunktionen, den har været oppe flere gange, og folk er generelt tilfredese...Thumbs Up
 
 
 
Til top
Erik Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Prüsse

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prüsse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 12:45
Selvfølgelig, glemmer altid. Tak tak, og god weekend. 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 18:44
Den funker perfekt ...
Et super alternativ til engangsgrillen ..
Fåes også her
http://www.fluefiskere.dk/?page=productlist&id_cat=25665&a=Grilliput
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 20:13
Citat: SoftboyDK

Den funker perfekt ...
Et super alternativ til engangsgrillen ..
Fåes også her
http://www.fluefiskere.dk/?page=productlist&id_cat=25665&a=Grilliput
Måske du lige burde oplyse, at det er din egen forretning du henviser til, det må da virkelig være sløje tider...Ouch 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 20:32
Næææ sløje tider er det ik... Men ja det er min ... :) 
Du må have ondt et vis sted ... Wink
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 20:47

Der er da ellers rig mulighed for at annoncere her på siden, men det er selvfølgelig billigere på denne måde...Thumbs Down 

Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 20:51
Thumbs Up
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 20:51
Thumbs Up
Så er forum politiet sku på plads .... 
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 09:31
Steens holdning til grilliput er vel lige så god som alle andres... og hvis hans erfaring siger den fungerer perfekt, så er den vel ikke længere...
Og at han så selv sælger den... er det så meget værre?? Er det fordi man savner at han siger "den er god synes jeg... jeg sælger den forresten selv på min egen webshop som kan findes her... måske kan du finde den billigere andetsted, men jeg har den til salg her" ? Forstår ikke altid hvorfor der altid skal være en løftet pegefinger i trådene, eller et bud-spencer slag i hovedet... Men god søndag til jer alle... 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 09:43
Sådan er det bare blevet her Michael ....
Man skal hele tiden passe på ...

Men men ... Jeg har nok brugt min grilliput snart 50 gange så jeg ved hva jeg snakker om .... Og ja den er langt bedre end mange andre alternativer .... Om jeg er billigst eller ej aner jeg ik og er slet ikke vigtigt for mig .... Jeg kom bare med min mening om grillen og linkede selvfølgelig til mig selv .... Kunne også have linket til en anden shop men så havde det sikkert været fint ... 
God søndag !!! 

Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Erik Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Prüsse

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prüsse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 09:51
Lige meget hvad, så fik jeg svar på det jeg ville vide. Tak skal I have

Mvh. Erik
Til top
aleksander aabo Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aleksander aabo

Tilmeldt:: 05 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aleksander aabo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 10:09
hvordan opreter man emne i forum
Ermm
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1318
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 11:08
Citat: Twisttmann

Steens holdning til grilliput er vel lige så god som alle andres... og hvis hans erfaring siger den fungerer perfekt, så er den vel ikke længere...

Nej, så langt er alt ok.

Og at han så selv sælger den... er det så meget værre?? 

Det er her kæden hopper af, - hvis en sælger vil skamrose egne produkter, bør han i det mindste gøre det åbent og ærligt!    
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 11:13
Citat: SoftboyDK

Sådan er det bare blevet her Michael ....
Man skal hele tiden passe på ...

Men men ... Jeg har nok brugt min grilliput snart 50 gange så jeg ved hva jeg snakker om .... Og ja den er langt bedre end mange andre alternativer .... Om jeg er billigst eller ej aner jeg ik og er slet ikke vigtigt for mig .... Jeg kom bare med min mening om grillen og linkede selvfølgelig til mig selv .... Kunne også have linket til en anden shop men så havde det sikkert været fint ... 
God søndag !!! 

Hvorfor nu denne "afvige manøvre" Steen, i stedet for at forholde dig til kritikken, som går på den "gratis" reklame du følte et behov for ! Man kan fint komme med sin erfaring uden, at skulle henvise til sin egen forretning, i øvrigt var manden jo ikke i tvivl om, hvor han evt. kunne købe en, så næsten komisk at forsøge og sløre din hensigt !! Embarrassed
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Online
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 11:58
Citat: Twisttmann

Steens holdning til grilliput er vel lige så god som alle andres... og hvis hans erfaring siger den fungerer perfekt, så er den vel ikke længere...
Ganske enig, men tvivler på, at du er mere "blåøjet" end, at du godt kan se, at Steen´s første indlæg ikke var meget andet end et "skjult reklamefremstød" for sin egen lille forretning !! Wink
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 13:37
Hmm..
 
Har kigget lidt rundt, og kan heller ikke finde noget billigere end
Mener dog ikke at det sammenfoldelige "fyrfad" følger med, for SÅÅÅH er det billigt. Jeg kunne godt finde på, at købe sådan en "pinde"grill, og hvis man køber fyrfadet også, kan man jo samle lidt drivtømmer op, mens man vader derud ad Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 15:22
Som skrevet - hermed gjort Big smile
Jeg blev så "varm" på systemet da jeg surfede rundt, at jeg kom til, at købe en grill samt fyrfad. Måske et lille skærmlæ ville være på sin plads i det blæsende efterår?. Hmm.. havde jeg ikke en symaskine et sted....
 
Grillet fisk mums Thumbs Up
 
Mvh. - Kim -
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 17:43
Jeg købte den for år tilbage, og passer meget på den.
Har på intet tidspunkt fortrudt købet, og den Firebowl er noget du skal bestille særskilt. Jeg valgte så at købe uden, for jeg bruger den gerne ved kysten.
Mvh
Torben
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 18:12
#Torben
 
Jeg kunne se, at jeg kom billigt til både grillen og bowlen. Andre steder tager de omkring kr. 200.- for bowlen, hvor jeg købte min for kr. 100.-. Grillen er også kr. 61.- billigere end det andet billigste sted, og som vi ved - hvad der spares, kan der købes mere grej for Big smile
 
Ofte kan man også købe tingene billigere på Ebay, men det kan man godt glemme her. Ca. kr. 300.- skal man bløde for grillen alene, så nej tak der fra.
 
Om jeg får brug for bowlen ved jeg ikke endnu, men prøves skal den jo.
Mvh. - Kim -
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 18:22
"hvad der spares, kan der købes mere grej for Big smile"
Jeg er helt enig, og derfor købte jeg indtil videre heller ikke nogen Firebowl
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 18:52
He he - måske finder jeg på, at bruge bowlen til noget helt andet. Småkager, børsteorm eller små pæne sten fra stranden! Bare det ikke bliver samtidig Big smile
 
Smart forresten at den sådan kan skydes sammen, da den så kan ligge tæt sammen med grillen.
 
Der findes forøvrigt andre sammenfoldelige grille på markedet. Jeg fandt nogle på Ebay.com (USA), men de var alt for pebrede med prisen, og ville oven i købet udløse moms og told regning ved import - øv
 
Jeg er allerede begyndt at kigge efter gode madtilbud til grillen. At tage hjemmefra i forventning om selvfanget fisk, skulle jo nødigt resultere i en "langtidssulten" lystfisker he he.
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres