Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilpasning af færdigkøbt skydehoved?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tilpasning af færdigkøbt skydehoved?
    Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:13
Hej.
 
Jeg har købt et Fenwick techna skydehoved, som skulle passe til min Fenwick iron hawk #8 9 fod.
Skydehovedet er 12.5 meter og vejer 26.5 gram.
 
Inden jeg begynder at loope linen, går jeg ud fra at det skal vægt tilpasses til min stang. Har jeg ikke ret i det?
 
Mvh Frank.
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:20
Det lyder som om, du har købt et tohåndsskydehoved med den længde og vægt.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:23
Citat: dannevang1

Det lyder som om, du har købt et tohåndsskydehoved med den længde og vægt.
Hej.
 
Der står FSH 8/9 1 hand på pakken.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:28
Citat: sigma6

Citat: dannevang1

Det lyder som om, du har købt et tohåndsskydehoved med den længde og vægt.
Hej.
 
Der står FSH 8/9 1 hand på pakken.
Det er denne line:
 
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:33
Yeps - et tohåndshoved. Men det kan godt klippes til. Vift med linen, og mærk efter hvor den kaster bedst. Der klipper du af, dog en smule længere, så der er lidt af give af ved endelig tilpasning.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:34
Hej Frank.
Som Willy skriver, så er det en to-hånds line, selvom jeg vil mene den nok skulle veje ca. 28-30gr. til en #8 to-hånds. Få den byttet inden du begynder at klippe, da den aldrig vil komme til at passe til din en-hånds, hvor vægten skal være ca. 18gr. og ca. 10-11m.
 
Vh.  IJ
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:35
Hej Frank
 
Ja, medmindre du synes lange skydehoveder er sagen, så skal du nok klippe den ned i længde, fremgangsmåden er den samme som hvis du skulle klippe en WF til skydehoved Smile
 
Mvh
Lasse
 
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:37
Citat: dannevang1

Yeps - et tohåndshoved. Men det kan godt klippes til. Vift med linen, og mærk efter hvor den kaster bedst. Der klipper du af, dog en smule længere, så der er lidt af give af ved endelig tilpasning.
Tak for hjælpen.
 
Da jeg aldrig har fisket med SH før, og jeg ikke rigtig kender stangen, kan jeg så ikke nøjes med at vægttilpasse den til at starte med?
 
Mvh Frank.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:38
Gutter, biledet er ikke retningsvisende for skydehovedet!
Og 12,5 meter og 26,5 gram passer meget godt med en 9-10'er line til enhånds......
 
Mvh
Lasse
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:46
Citat: IvanJeppesen

Hej Frank.
Som Willy skriver, så er det en to-hånds line, selvom jeg vil mene den nok skulle veje ca. 28-30gr. til en #8 to-hånds. Få den byttet inden du begynder at klippe, da den aldrig vil komme til at passe til din en-hånds, hvor vægten skal være ca. 18gr. og ca. 10-11m.
 
Vh.  IJ
Så undrer det mig at der står 1 hand på pakken fra fabrikken....ligeledes var der samme mærke liner der stod 2 hands med en anden vægt fordeling?
 
Mvh Frank.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:51
Citat: LasseK

Gutter, biledet er ikke retningsvisende for skydehovedet!
Og 12,5 meter og 26,5 gram passer meget godt med en 9-10'er line til enhånds......
 
Mvh
Lasse
Hej Lasse.
 
Hvor lang og tung vil du mene den skal være til en #8?
 
Mvh Frank.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:00
Ja, det ser underligt ud, men hvis du begynder at klippe linen ned til ca. 18gr. fra bagenden, altså den ende der skal kobles til skydelinen, så mister du for det første bagtaperingen som er ret vigtig, og dernæst bliver skydehovedet meget kort, måske kun 7-8 meter. Det er ikke optimalt, der findes mange skydehoveder der passer til din stang, uden at du skal klippe op klistre, og ofte med færdige loops.Smile
 
Vh.  IJ
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:02
Citat: IvanJeppesen

Ja, det ser underligt ud, men hvis du begynder at klippe linen ned til ca. 18gr. fra bagenden, altså den ende der skal kobles til skydelinen, så mister du for det første bagtaperingen som er ret vigtig, og dernæst bliver skydehovedet meget kort, måske kun 7-8 meter. Det er ikke optimalt, der findes mange skydehoveder der passer til din stang, uden at du skal klippe op klistre, og ofte med færdige loops.Smile
 
Vh.  IJ
Jow jow...men nu kostede den kun en "hund" så vil jeg da gerne klippe lidt :-)
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:07
Smid den væk, og nøjes med at ærgre dig i 10 min. frem for måske mange timerWink
 
IJ
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:08
Hej Frank
 
Kommer an på hvor og hvem der skal bruge den Smile
 
Men når nu du alrdig har brugt skydehoveder før, så er et godt udgangspunkt mellem 9 og 10 meter, vægten ender der på ca. 19-20 gram hvilket for nogle er aaaaaaalt for tungt, og for andre for let. Men det virker nu fint Wink
 
Hvis jeg var dig, så gik jeg ud på den nærmeste store græsplæne sammen med en saks. Monterede skydehovedet og så prøvede at kaste med det udenfor topøjet. Fungere det overhovedet ikke, så klip en halv-hel meters penge af i bagenden og prøv igen. Bliv ved indtil det fungere, efter det første store klip så klippes der mindre stykker af 10-20 cm indtil det passer dig!
 
 
Mvh
Lasse
 
Ps. Bagtaperingens betydning på skydehoveder er overvurderet hvis du spørger mig Wink 
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:19
8,5 meter og den vejer ca 18,02 g det er ikke helt skævtSmile
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:32
Mange tak :-)
Til top
Jesper Lindquist Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper Lindquist And

Tilmeldt:: 20 Feb 2012
Geografisk: FYN
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Lindquist And Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:19
En hund er jo som du siger ret billigt, men chancen for at det bliver helt optimalt, er ikke stor.. Jeg ville istedet købe et nyt der passer til stangen ca. 20 gr. tjek evt herunder.. det er jo ok billigt.. og så kan du jo stadig aflevere den købte line retur.. hvis ikke du allerede har klippet ;-)
http://shop.go-fishing.dk/product/en-haands-skydehoved-mix-2169/
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:45
Min første indskydelse var byt den , men til en 100 lap
er det sgu bare igang

Om bagtaperingen er overvurderet skal jeg være usagt ,
men jeg er ret glad for bagtapering specielt ved vandkast i
Åen

Vh Tommy
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:56
Er det den tykke eller tynde ende jeg skal klippe i?
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:01
Hej Frank
 
Den tykke ende, det er den ende der skal kobles til skydelinen.
 
Klipper du i den tynde ende, kommer det færdige hoved til at 1. være kortere 2. overslaget kommer til at være mere brutalt (godt til store fluer eller fiskeri i modvind, knap så fedt til godt vejr og mindre fluer)
 
Mvh
Lasse
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:03
Citat: Tommy:)



Om bagtaperingen er overvurderet skal jeg være usagt ,
men jeg er ret glad for bagtapering specielt ved vandkast i
Åen

Vh Tommy
 
Hej Tommy
 
Hvorfor?
 
Mvh
Lasse
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:08
Citat: LasseK

Hej Frank
 
Den tykke ende, det er den ende der skal kobles til skydelinen.
 
Klipper du i den tynde ende, kommer det færdige hoved til at 1. være kortere 2. overslaget kommer til at være mere brutalt (godt til store fluer eller fiskeri i modvind, knap så fedt til godt vejr og mindre fluer)
 
Mvh
Lasse
1000 tak Lasse :-)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:14
Fordi fra tid til anden bliver D loopet lille pga feks. Udhængende trær
Så bliver kastet nemmer for mig , hvis en stor del af vægten er koncentreret
i bagenden

Vi kan ikke alle ha sammen evner som dig :) og ovenstående er hvad der virker
for mig

Vh Tommy
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:54
Citat: Tommy:)

Fordi fra tid til anden bliver D loopet lille pga feks. Udhængende trær
Så bliver kastet nemmer for mig , hvis en stor del af vægten er koncentreret
i bagenden

Vi kan ikke alle ha sammen evner som dig :) og ovenstående er hvad der virker
for mig

Vh Tommy
 
Hej Tommy
 
Netop med en bagtapering ryger vægten jo længere væk fra topøjet, med meget lidt plads vil jeg allerhelst have korte klumper og så lidt bagtapering som muligt. Det gør det nemmere for mig Smile
 
Mvh
Lasse
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 22:11
Citat: LasseK


Citat: Tommy:)

Fordi fra tid til anden bliver D loopet lille pga feks. Udhængende trær
Så bliver kastet nemmer for mig , hvis en stor del af vægten er koncentreret
i bagenden

Vi kan ikke alle ha sammen evner som dig :) og ovenstående er hvad der virker
for mig

Vh Tommy

 
Hej Tommy
 
Netop med en bagtapering ryger vægten jo længere væk fra topøjet, med meget lidt plads vil jeg allerhelst have korte klumper og så lidt bagtapering som muligt. Det gør det nemmere for mig Smile
 
Mvh
Lasse


Så er det vel heller ikke overvurderet, jeg skrev jo ikke at jeg ønskede en bagtapering

Vh Tommy
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 22:59
Citat: Tommy:)

Citat: LasseK


Citat: Tommy:)

Fordi fra tid til anden bliver D loopet lille pga feks. Udhængende trær
Så bliver kastet nemmer for mig , hvis en stor del af vægten er koncentreret
i bagenden

Vi kan ikke alle ha sammen evner som dig :) og ovenstående er hvad der virker
for mig

Vh Tommy

 
Hej Tommy
 
Netop med en bagtapering ryger vægten jo længere væk fra topøjet, med meget lidt plads vil jeg allerhelst have korte klumper og så lidt bagtapering som muligt. Det gør det nemmere for mig Smile
 
Mvh
Lasse


Så er det vel heller ikke overvurderet, jeg skrev jo ikke at jeg ønskede en bagtapering

Vh Tommy
 
Nej du skrev at du var ret glad for bagtapering når du skulle kaste vandkast, jeg vil helst være fri for den!
 
Mvh
Lasse
Til top
Jørn Fischer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Fischer

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Fischer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 23:10

Hejsa

Hvis du klipper en DT eller WF line ned som skydehoved, er der jo i almindelighed absolut ingen bagtappering på det tilbageværende hoved.  Så bestemmer du jo selv overgangen i form af overhængets længde. En længde, der jo specielt ved underhåndskast kan være bestemt af hvor dybt, du vader, eller hvor høj en brink du går på. Ved vore hjemlige, smalle vande foretrækker jeg naturligvis også at holde vægten tæt på topøjet - altså ingen bagtappering.

Jeg synes, at tråden er ved at blive drejet hen på underhåndskast, og specielt måske med Tommys indlæg oven i købet måske med 2-hånds stang. Det er jeg ikke helt sikker på, at Frank har i tankerne.

Mvh
Jørn

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 23:49
Har det aktuelle skydehoved nogensinde haft en bagtapering??? Grunden til at det er så tungt og langt er vel, at det er beregnet til at skulle "tilklippes"?? Kender ikke Fenwickhovedet, men det har da været ret almindelig praksis tidligere.
Mvh JB
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 00:48
Citat: JB

Har det aktuelle skydehoved nogensinde haft en bagtapering??? Grunden til at det er så tungt og langt er vel, at det er beregnet til at skulle "tilklippes"?? Kender ikke Fenwickhovedet, men det har da været ret almindelig praksis tidligere.
Det tror jeg nemlig er meningen. en #6/7 line, vejer lidt mere end 20 gram, i samme model.
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 03:25
Jeg har en stang magen til, og bruger et hoved på 20 gram,og en Lawson Crosswater skydeline.
Det syntes jeg kører rigtigt godt.
Mvh Ib.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 06:00
Lasse
Det kan jeg godt se at jeg skrev , det var en fejl formuleringen
beklager

Vh Tommy
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 12:32
Jeg tror at 9,15 m er perfekt. De 15 cm er til koblingen. Du skal selvfølgelig klippe i bagenden.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 14:31
Hej Tommy
 
Helt ok, det kan smutte Smile
 
Mvh
Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum