Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forfangs line fluorocarbon styrke kontra hovedline

 Besvar Besvar
Forfatter
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forfangs line fluorocarbon styrke kontra hovedline
    Sendt: 29 Aug 2012 kl. 17:49
Hej Guys Big smile
 
Vis jeg fisker med en 0,14mm / kg test 10,2 & 0,15 / kg test 9.2
og skal bruger en et forfang efter mit bombardaflåd
i fluorocarbon skal jeg så bruger en 0,24 mm kg test 6,3 eller 0,27 mm kg test 7,2 !!
vi er endig om brudstyrken skal være mindre så hovedline ikke knækker ikke !!
eller skal jeg gå længer ned ?

Er der forskel på fluorocarbon ?  vis det er til fluefiskning eller spin
kan se der er noget der hedder 0x 01x 02x & 2x F.eks til fluefiskning.
 
Er der bare til forskelige måde at skrive styrken på 0,27 = 01x ca ?
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 17:54
Du har fat i det helt rigtige, forfanget skal være svagere end hovedlinen - så beholder du nemlig dit bombarda flåd.

Fluorocarbon er fluorocarbon, der findes ikke noget specielt til den ene form for fiskeri, som ikke kan bruges til andre former for fiskeri. Kender flere som bruger Berkley's "spinne-fluorocarbon line" som forfangsmateriale til fluefiskeri...

Det med 0X, 1X osv., er det amerikanske system til at angive tykkelsen på linen (ligesom vi bruger mm).


Redigeret af Kasper J - 29 Aug 2012 kl. 17:57
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 17:57
Super så er jeg helt med på vognen Kasper takker =)
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:24
Hej, en lille artikel om fluorocarbon.
 
 
Vh.  IJ
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 18:38
Et rigtig lækkert stykke fluorocarbon, kunne f.eks. være Zpey, de laver et godt produkt, der føles og fisker godt synes jeg, har før brugt Fenwick World class fluorocarbon, men synes den fra zpey er langt bedre. ¨

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:52
Citat: Steffan

Et rigtig lækkert stykke fluorocarbon, kunne f.eks. være Zpey, de laver et godt produkt, der føles og fisker godt synes jeg, har før brugt Fenwick World class fluorocarbon, men synes den fra zpey er langt bedre. ¨

 
 
Hej Steffan
 
Passer det så ikke meget godt med Zpey 0,28 mm 13,0 lbs = 6,7 kg til mine liner
0,14mm / kg test 10,2 & 0,15 / kg test 9.2 ?
eller skal jeg op eller lidt ned til en 0,25 mm
 
 
 
 
 
 
 


Redigeret af Mallow - 29 Aug 2012 kl. 19:53
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 19:53
Tak for info Ivan Wink
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:05
Jeg bruger 0.25 versionen, både til fluefiskeri, efter bombarda og hvor jeg nu ellers bruger fluorocarbon. Jeg bruger det både til mine hovedliner på mine 2 hjul hvor der sidder spiderwire ultracast invisibraid 0.12 mm og spiderwire stealth o.20 mm, fungere upåklageligt. Jeg har taget fisk op til 5,6 kg på det. Jeg har også taget mange fisk samme dag, på samme stykke fluorocarbon uden påvirking eller nedsættelse af styrke etc.

Alt i alt et super produkt synes jeg. Thumbs Up
Til top
Ove Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ons Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ons Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:41
Hej. Du kan sagtens gå op i 0.30 mm fluorocarbon til den test opsætning som du vil forsøge dig med, men så skal du bruge en not a knot mellem hovedline og  fluorocarbon. Jeg selv bruger 034  fluorocarbon når jeg skal til Bornholm og fange store HØ (forhåbentlig) og det er nok lige max grænsen, men jeg har prøvet og lave træktest hjemme og da virkede det.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:50
Jeg kan ikke se hvorfor man skulle gå op i 0.30 ?
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 20:51
Jeg bruger altid kirurgknuden til forfangsspids og andre linesammenføjninger, den er let og rigtig god.
Man skal dog lige prøve at teste knuden når man har bundet den, da den kan være bundet så linerne ligger forkert over hinanden, så skærer de hinanden over!!!
 
Vh.  IJ
 
 
 
 
 
Vh.  IJ
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 21:49
blodknute er den ikke god nok til det ? Ivan ?

Redigeret af Mallow - 29 Aug 2012 kl. 21:53
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2012 kl. 23:33
Hov skal lige høre jer, de plast rør i bruger til fluebining F.eks http://grejbiksen-webshop.dk/produkter/6-fluebinding/1166-roerflueroer-15-mm/ er der nogle af disse der er gode nok til bombarda sticks synes ikke jeg vil bruge en blå vatpin
vis jeg nu kan vælge en klar farve i stedet for og så koster de jo 
heller ikke en brækket arm Wink hvad er PTS for et rør ?
 
Hmm man skulle måske lavet et fluorocarbon bombardaflåd !!
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 02:06
Hvis det har interesse forhandler de glas flåd hos lystfisk, der er også en artikel om det i det sidste fisk og fri eller fiskefeber :)
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 08:55
Hej igen hvad bruger i af knuder til et ophæng med flue ? kan se det skal være en lykke den skal side i, Hvorfor en lykke og ikke en turl knude ?
 
Skønt med alt den info i giver mig Wink 


Redigeret af Mallow - 30 Aug 2012 kl. 08:56
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 11:40
Lykken er en løkke.Pinch For lige at få det på plads. Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være grund til at gå op i linernes test styrke. Hvor ofte er der bundbid ved bombarda fiskeri? Som jeg ser det er det vigtigere at vælge en linetykkelse og stivhed der kan bære fluen, eller ikke bliver slidt over af fiskens tænder når du fisker med naturlig agn. Du kunne evt. binde et par cm. knækline ind, hvis du ikke har råd til at miste et flåd hvert andet årSmile
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 12:05
Mht. forskelle på fluorcarbon, så er nogle produkter meget bløde, nogle stive, og nogle midt imellem. Personligt fortrækker jeg Riverge, da det er elastisk, og dermed tåler vilde fisk, samtidigt med man kan have en usynlig tippet tykkelse.
Jeg har dog overvejet at teste nogle andre produkter, som lancerer deres produkter som usynelige_  og hvis det holder stik, kunne man måske gå op i tykkelse, uden at skræmme fiskene bort.
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2012 kl. 14:43
Citat: ler

Lykken er en løkke.Pinch For lige at få det på plads. Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være grund til at gå op i linernes test styrke. Hvor ofte er der bundbid ved bombarda fiskeri? Som jeg ser det er det vigtigere at vælge en linetykkelse og stivhed der kan bære fluen, eller ikke bliver slidt over af fiskens tænder når du fisker med naturlig agn. Du kunne evt. binde et par cm. knækline ind, hvis du ikke har råd til at miste et flåd hvert andet årSmile
 
 
Løkken Wink Ja jeg kan godt føle dig Lars med hensyn til stivhedden på linen
det holder ikke den er for stiv med mindre du har en mutantflue på og går efter hajer
Men den skal jo også kunne klar lidt strabasser samtidig med den er flexsibel og bløde
men nu er det til HØ jeg ville bruge denne fluorocarbon line til
jeg køre med 0,14 til 0,17
så det skal bare være en smidig line til Alm fluer samt mikroblink ikke andet
Steffan : snakker godt om Zpey
er der andre mærker i fortrækker kender i noget til
F.eks Photonic eller Greys Greylon & hvad med berkleys er den noget værd !
 


Redigeret af Mallow - 30 Aug 2012 kl. 14:44
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 14:18
Hej Big smile
 
Jooo det ville skam være noget - øv - hvis man ved solidt bundbid med mega lang line ude fik et brud et godt stykke oppe i rækken af "liner".
 
Egentligt er det vel kun ved en direkte træktest af samtlige involverede liner, at man kan vide sig rimeligt sikker på, hvor brudene kommer. Mon ikke det vil vise sig, at de kommer i knuderne eller loopene?
 
Hvis man vil vide sig helt sikker uden træktesten, kan man selvfølgelig "springe" et stort stykke i linestyrke fra yderst og til inderst. Dette vil så igen risikere at give en "ubehagelig tyk" skyde/flueline.
 
I praksis er det vist ikke det store problem, da vi ellers ville have hørt meget mere om det. Sammel du bare et line setup efter din bedste intuition, så vil det garanteret "knække" det rigtige sted.
 
Selv har jeg lige bestilt denne fluorocarbon i forskellige tykkelser:
 
Jeg kender den ikke i forvejen, så jeg glæder mig til at teste den. Den har vist nogle af de bedste styrke angivelser, så det vil jeg da prøve, om det passer.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 19:56
Jeg bruger selv Orvis MaxKnot fluorcarbon i 0,23/x2 som forfangsspids til fluefiskeriet OG bombarda. Den er en anelse mere stiv i forhold til den "alm." 0,23 fra Orvis. Og så kan knuden strammes uden brug af spyt osv.. Den er helt klart kommet for at blive Thumbs Up
Til top
Peder Kjer Jessen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peder183

Tilmeldt:: 12 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peder183 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 01:02
hej
 
ang. plast rør til flådet, har jeg afprøvet det i denne uge, virker helt perfekt, men det skal være plast rør. fik en kedelig erfaring med de rør du kan købe færdig i glas, de skar min line over, en felt 0,17,. det skete efter ca 10 kast, og fandt desværre først ud af fejlen efter anden gang jeg mistede mit bombada flåd og flue. men klip halv delen af din " antende" på flådet og brug det stykke. evt del røret i 2 og sæt en lille fjeder/ plast stykke i mellem. dit flåd vil stadig væk virke lige så godt. har ikke haft line kluder siden jeg har sat PLAST rør foran mit flåd.
held og lykke
og knæk og bræk
peder
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 08:18
Citat: peder183

hej
 
ang. plast rør til flådet, har jeg afprøvet det i denne uge, virker helt perfekt, men det skal være plast rør. fik en kedelig erfaring med de rør du kan købe færdig i glas, de skar min line over, en felt 0,17,. det skete efter ca 10 kast, og fandt desværre først ud af fejlen efter anden gang jeg mistede mit bombada flåd og flue. men klip halv delen af din " antende" på flådet og brug det stykke. evt del røret i 2 og sæt en lille fjeder/ plast stykke i mellem. dit flåd vil stadig væk virke lige så godt. har ikke haft line kluder siden jeg har sat PLAST rør foran mit flåd.
held og lykke
og knæk og bræk
peder


Hej hvad mener du med fjeder ? 








Redigeret af Mallow - 02 Sep 2012 kl. 08:18
Til top
Peder Kjer Jessen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peder183

Tilmeldt:: 12 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peder183 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 13:39
hej :)
 
hmm hvordan forklare jeg lige det på skrift, nå prøver når jeg laver mit flåd klar, først flåd så plast rør, så meget lille fjeder, så plast rør, svivel og mit forfang.
den lille fjeder mellem de 2 rør er løs ikke sat fast i de 2 rør, men den giver de 2 plast rør en fjeder virkning. som holder forfanget væk fra hoved linen. den lille fjeder er ikke tykker end plast røret og ca en cm lang. gav fjederen mere mening? eller spørg endlig igen :)), er også ret ny med bombado flåd, så er der andre der gør det på en anden måde, eller brugewr andre mat. sig endlig frem :)
peder
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2012 kl. 19:32
Citat: peder183

hej :)
 
hmm hvordan forklare jeg lige det på skrift, nå prøver når jeg laver mit flåd klar, først flåd så plast rør, så meget lille fjeder, så plast rør, svivel og mit forfang.
den lille fjeder mellem de 2 rør er løs ikke sat fast i de 2 rør, men den giver de 2 plast rør en fjeder virkning. som holder forfanget væk fra hoved linen. den lille fjeder er ikke tykker end plast røret og ca en cm lang. gav fjederen mere mening? eller spørg endlig igen :)), er også ret ny med bombado flåd, så er der andre der gør det på en anden måde, eller brugewr andre mat. sig endlig frem :)
peder
 
Så er der lavet en oversigt over super bombarda riget Peder Wink
 
 
 
 
 
Håber den bliver nytig Approve 
 
Mvh Mallow


Redigeret af Mallow - 12 Sep 2012 kl. 08:40
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 20:11
Shimano Aspire Fluorocarbon er der nogle der kender til det ?
Til top
jan poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nofishtobig

Tilmeldt:: 22 Aug 2011
Geografisk: aarhus
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nofishtobig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 20:54
Ace riverge flurocarbon 0,205 fungere rigtigt fint og at gå længere op kan jeg ikke se nogen grund til da det ikke har kostet mig noget fisk (koster da et bombarda og flue i ny og næ) ved bundbid og skal skiftes en gang imellem efter fisk på land da den nemt blive slidt på fiskens tænder......men efter jeg er gådet fra 0,25 og ned til 0,205 synes jeg bare det give flere fisk
 
Mvh.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2012 kl. 13:54
Hmmm..
 
Min erfaring er den, at jo tyndere line som forfang, jo flere bid/fisk. Og det uanset om det er såkaldt "usynlig" line eller ej. Og 6 gode hug er da bedre end 0 hug Big smile
Som hovedline er det rimeligt ligegyldigt, om du bruger 0.12mm. eller 0.17mm. flet, da det som allerede skrevet ikke er tit, man får bundhug eller en båd på bombarda Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Allan Skov Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bullermos

Tilmeldt:: 17 Mar 2005
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bullermos Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2012 kl. 19:38
Hvorfor har man forskellige tykkelser på nået som er usynligt i vand. Når det er sagt er der måske en større gevinst ved nylon line kontra fletline ved solskinsvejr syntes jeg
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 14:42
#Allan Skov Olsen Big smile
Styrken på linen - I solskinsvejr kan en fletline nok ses bedre af fiskene. Jeg tror nu ikke
at nogen liner er helt usynlige. Gennemsigtige måske men med konturerne i behold, hvorfor en monofilline nemmere kan gøres/kaldes usynlig end en flettet line.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Allan Skov Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bullermos

Tilmeldt:: 17 Mar 2005
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bullermos Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2012 kl. 17:22
Jeg ved godt at der er brudstykken er forskellige men vi bliver taget ved næsen når vi tro at nået er usynligt af grejproducenterne,
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres