Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reperation af Daiwa Hjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reperation af Daiwa Hjul
    Sendt: 26 Aug 2012 kl. 22:32
Hej

Jeg har et Daiwa Saltist LD 30- 2 speed.

Det er begyndt at bremse ujævnt og jeg ville derfor høre om der er nogen der ved hvor man kan få det repareret?

Det er ikke længere under garanti og butikken hvor det er købt eksisterer ikke længere.

Jeg er glad for hjulet og vil derfor gerne ofre lidt på at få det til at køre 100 % igen.

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

Mvh
Lars
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 23:02
Hej Lars!
 
Jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig, at Jørgen ved Lionfish (www.lionfish.dk)  kunne hjælpe dig, om ikke andet med en henvisning til en der kan hjælpe.
 
Har et hjul der fra der skulle laves på garantien, og det blev sendt direkte til stedet hvor det blev repareret - som ikke var hans egen butik. Hjulet blev lavet uden videre problemer.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 23:11
Du kunne også overveje at reparere selv, det gør jeg med mine hjul. Det lyder som om bremseskiven er slidt op eller mangler fedt (men ikke alle bremser skal have fedt). Den kan i så fald skiftes eller smøres med specialfedt.
 
Hvis du har mod på opgaven, så kan reservedele købes hos mikesreelrepair.com og tegninger findes samme sted. Du kan også spørge om råd i mikesreelrepair's forum.
 
Mvh. Peter
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 23:14
Der er ofte carbon-skiver i bremsen på den type hjul og sansynligvis skal skiverne "bare" renses evt. kan en udskiftning komme på tale - NB! der må ikke kommes olie i bremser med carbon-skiver.
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2012 kl. 23:45
Har desværre ikke evner eller mod på sådan en opgave.

Hvis der er nogen herinde der har lyst til at kigge på det, selvfølgelig mod betaling er det super.
Ellers må jeg gå ned til Jørgen og høre om han kender forhandler/service leddet i dk.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2012 kl. 00:42
sport dres har en der laver hjul
k&b
christian t.
Til top
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2012 kl. 10:50
Hejsa prøv at skriv til morten fra Esoxhunt me@esoxhunt.eu

Han er vist et meget godt bud på en som kan hjælpe dig, han servicerer og reparerer hjul.
 
Mvh
Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres