Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig chest pack

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Kirchhoff Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hertzum

Tilmeldt:: 27 Mar 2008
Geografisk: Vissenbjerg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hertzum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Billig chest pack
    Sendt: 24 Aug 2012 kl. 08:12
Jeg har fundet ud af at jeg ikke kan leve uden en chest pack, hvor finder jeg sådan en billigt ? , jeg syntes godt nok at priserne på sådan en lille taske kan være pebert >; )   anbefalinger under 1000,-  men gerne mindre.

M.v.h. Jan
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 08:15
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 08:55
Hvis du køber den i Danmark , så koster den kun 66 kr mere ;) 

Redigeret af Niklas_bike - 24 Aug 2012 kl. 08:56
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 09:18

Den ligner den jeg bruger :

Derudover var jeg så heldig at købe en lille Williams Joseph højtsiddende ryksæk, med 2 aftagelige fronttasker ! Hver af dem er fortræffelige chest packs, men denne model sælges vist ikke længere !
Til top
Jan Kirchhoff Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hertzum

Tilmeldt:: 27 Mar 2008
Geografisk: Vissenbjerg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hertzum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 14:17
Den Fishpon ser ret fed ud, er det korrekt opfattet at rygsækken nemt kan tages af ? så jeg kan have den på i min belly boat.
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 14:28
Hej Jan

Ja du kan bruge dem hver især og samlet hvis du ønsker det.....


Redigeret af Niklas_bike - 24 Aug 2012 kl. 14:32
Til top
Jan Kirchhoff Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hertzum

Tilmeldt:: 27 Mar 2008
Geografisk: Vissenbjerg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hertzum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2012 kl. 19:21
Jeg må hellere kigge forbi go-fishing en dag ( arbejder i odense sv) og se på den ; )

Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres