Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem mangler dette hjul?

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvem mangler dette hjul?
    Sendt: 23 Aug 2012 kl. 15:42
En lystfisker, har bedt mig efterlyse ejeren af et hjul, han fandt på en tur. Han deltager ikke selv her, men her er teksten på hans efterlysning:
"Var ved Nyborg mole her i weekenden, var ude på den mole længst fra Broen.. der fandt jeg et hjul, så ville lige høre om det var en der brugte Tipsen der manglede det???

På spolen står der at det er et:
Okuma FXS530..

Hvis det er dit eller du ved vis det er.. så giv et kald på mobilen min mobil
60142188

MVH J. Nielsen"
Så er hjulet dit, er det bare om at kontakte J. Nielsen direkte. For trods alt er det jo ham der er den ærlige finder

Mvh
Torben
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2012 kl. 17:44
respekt
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2012 kl. 17:47
Sådan flere folk af den kaliber Thumbs Up

Redigeret af Mallow - 23 Aug 2012 kl. 17:59
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres