Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri august nær Skive

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperlc

Tilmeldt:: 20 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperlc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri august nær Skive
    Sendt: 21 Aug 2012 kl. 08:08
Hej,
Jeg skal besøge noget svigerfamilie i weekenden og tænkte jeg ville stikke af søndag morgen for at fiske lidt. Det er nord for Skive på Lundø, men da jeg selv er fra Århus har jeg ingen anelse om hvor der kan fiskes.
 
Jeg håber vi har nogle lokalkendte der kan give mig et par fif :-)
 
Ps. Jeg vil gerne fiske sild, makrel, torsk eller havørred... Hvis muligt :)
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 11:36
Jeg bor i Århus, men kommer fra Skive og har familie på Lundø så jeg kender lidt til området. Først vil jeg sige at jeg klart vil anbefale dig at tage karup å, hvis det er havørreder du går efter. Men skal det være på Lundø og i fjorden er der muligheder ved bådsgård vig eller jelse odde. De andre arter ved jeg ikke rigtig noget om, men vil tro du kan fiske efter sild og makrel på spidsen af jelse odde, hvor der kan fiskes over dybt vand.
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 11:52
Dagkort til Karup Å kan købes her:

http://www.dagkort.dk/?p=assoc&assoc=50
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperlc

Tilmeldt:: 20 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperlc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2012 kl. 12:11
Tak for svar! Jelse Odde, er det den "sandtange" der går ud i limfjorden fra nord spidsen af Lundø?
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2012 kl. 13:00
Ja det er det :) Du behøves ikke nødvendigvis fiske ude på tangen, hvis det er havørreder du går efter. Du kan fiske højre rundt mod camping pladsen.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperlc

Tilmeldt:: 20 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperlc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2012 kl. 09:36
Hej Kristian, mener du de broer, man kan se på google maps, der går ud fra camping pladsen mod vest?
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2012 kl. 11:35
Ja hele strækket fra jelse odde og om mod camping pladsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres