Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystfiskeri i Københavnsområdet

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Didriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kasper88 Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystfiskeri i Københavnsområdet
    Sendt: 13 Aug 2012 kl. 17:53
Hey :)

Jeg kunne godt tænke mig at komme noget oftere ud til kysten og fiske, men da jeg er studerende og derfor kun har min trofaste jernhest til at transportere mig, vil jeg høre jer om nogle gode fiskesteder i cykelafstand eller evt. med tog nord for København. Jeg har været i Helsingør og fiske men vil gerne have nogle steder der er tættere på.

Jeg kunne godt tænke mig at fiske efter makreller, hornfisk, fladfisk og andre spisefisk der er til at fange fra kysten. Jeg har makrelforfang hvor jeg så har sat et blink for enden som ballast. Dem jeg har ligger dog i 15 - 20g klassen, som jeg ikke helt ved om er tungt nok til at komme helt ud til der hvor fiskene er. Jeg er forholdsvis uerfaren til fiskeri, det er oftest blevet til en tur til Helsingør en gang om året og før det var det bare ned i den lokale sø og fange skaller, så jeg har ikke så meget forstand på hvilke ting man skal kigge efter for at se hvor der kunne være fisk når man er ude ved kysten.

Så jeg håber at der er nogle af jer erfarene fiskere der har nogle steder hvor der er godt at fiske og evt. hvornår på året der er gode muligheder for at fangst. Jeg tager imod alle råd og tips ! :)

Mvh.

Kasper
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040